Az átok!
Szöveges ítélet
Tavasszal vettem haverommal egyetemben aki ugyan ilyet vett csak a szín volt más. Kezdeti problémák nem nagyon voltak, leszervizelve vettük. Először elkezdett városban 10l enni és nem menni az egyik. Szerelő, szelephézag állítás, megjavult. 25 ezer... Őszig kibírta mind 2 motor, kb 4 ezer km mentünk velük. 2 hét garázsban töltött idő után az egyik nem indult...1 nap szívás árán nagy nehezen beindult, de nem volt alapjárat. Karbipucolás, utána jó volt 2 hétig megint. Ugyan ez megint és megint, míg végül már nem javult meg. Szerelő értetlenül állt a kérdés előtt. Szerinte membrán ernyedés , ha nem akkor szelep égett be, ha nem akkor nem tudja...A másik motor garázsban állva elvérzett( olajfolyás) és magától leszakadt a sztender mikrokapcsolója. Szóval egy igazi szabadidőmotor...Minden szabadidődben ezt szereled. Ne vegyél ilyet!
Hibalista
- Karburátor membrán, Alapjárat megszűnt létezni, stb
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki szerviz.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Zxr | Következő motorja? | Csak japán |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |