Aprilia Sr Ditech - soha többé (vagy mégis?)
Szöveges ítélet
Futóműve egészen kiváló - más motorokéhoz képest is. Fékek erősek, jól fognak, vezetése kényelmes. Két literes fogyasztást hozza. Sajnos a jól bevált hibákat is, amelyeket nehezen , vagy csak nagyon drágán tudnak javítani a szerelők - mivel nincsenek felkészülve a javításukhoz szükséges információkkal/eszközökkel. Teljesen más vezetési élményt nyújt mint egy normál 2 ütemű robogó (de még a hagyományos Sr-eknél is különb), dinamikus gyorsulás, egyenletesen, kicsit villanymotor "feeling"-je van. Végsebessége 80 km/h, annál többet kihozni belőle csak komoly ráfordítással lehet, így tunningolásra nem való. Tükrök magassága a személyautók felett van, így a kocsisorban is kényelmesen lehet vele haladni.
Hibalista
- Gyertya - 2-3e km-enként csere (ára kb. 2.500 Ft) - Légkompresszor - 2 alkalommal, alkalmanként 8.000 Ft felújítási díj, majd harmadszorra teljes légkompresszor felújítás 20.000 Ft - Injektor-fej O gyűrű - 2 alkalommal 3.000 Ft alkalmanként - Injektor tisztítás - 6 alkalommal 3.000 Ft alkalmanként - Új dugó + fúrás - először 15e km-nél, majd 17e kmnél megragadt ezért újra, végül 30e km-nél, 25.000 Ft alkalmanként - Légtömegmérő csere - 15.000 Ft - Benzin-nyomó cső - 3 alkalommal lyukadt ki, durrant el - 600 Ft alkalmanként + a bosszúság amit okozott. - -
Ide hordtam szervizbe
Motorcity - Budapest Xvii.-ker Pesti út - Drága, nem értenek hozzá, lehúzás.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Aprómotor - Nagykáta - Viszonylag olcsó, rendes, ért hozzá, de sajnos (sok) hónapokban kell mérni a javítási időt.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Runner | Következő motorja? | Sr factory |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |