A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Red Rose Classic 125 1998 (125)

Red Rose Classic 125 1998 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aprilia Red Rose avagy amerikanszkí fíling két ütemben

Szöveges ítélet

Úgy két évvel ezelőtt ledöntöttem, hogy a régi PUCH MT80 után veszek valami szebb gépet magamnak. Kezdetben a versenymotorok között keresgéltem egészen addig a prcig míg nem találtam magam szemben egy Aprilia Red Rose 125-el. A motor megjelenése is tükrözi, hogy az olaszok a szépségre és nem a teljesítményre mentek rá. Az általam vásárolt fényezése bordómetál és fehér mely rendkívül kontrasztosan mutat a többi ezüst és krómozott alkatrészekkel.A motor burkolatának jó része (sárvédők, deknik, "dísztárgyak") műanyagok, beleértve a krómozott olajtartály díszét is, de számomra ezek a tények mellékesek voltak. Nézegettem is mindenhol, hogy hol kaphatnék jó állapotú,szép és nem utolsó sorban olcsó gépet. Aztán egy szép napon megjött a segítség, egyik ismerősöm tudott egy eladó Red Rose-ról.
Még aznap átküldte a képeket, melyek igéretesnek tűntek. Be is indult a fantáziám, rögtön meg akartam venni.
Persze szüleim rögtön lebeszéltek, mivel nemnagyon volt tapasztalatom sem a vizsgálat sem a motorozás terén.
A motor állapota kicsit "lerobbant" volt,de minimális ráfordítással meg lehetett oldani. A motor jobb oldali deknije mely a légszűrőt takarta fehér volt bordó helyett, ráadásul az Aprilia Red Rose felirat sem volt ott. A dekniket egyik autófényező barátom fújta le hasonló színűre, mivel ugyanolyan kikeverése tízezrekbe is kerülhet. Nagyon okos módon található egy blokkvédő burkolat a motor alján mely védi a mtort, önindítót a szennyeződésektől és a kavicsfelverődésektől. A légszűrő és akkucsere után jött a lánckerék, mely a hagyományos 14 fogasat kapta. Erre azért volt szükség mert mind az 50 ezret kilómétert 1 lánckerékkel tették meg! Mondanom sem kell hogy a fogak mennyire le voltak kopva. A csere és láncbeállítás után elrendeztem a hátsó indexek és a féklámpa vezetékeit mert szörnyen festettek. Az összkép javult, persze előtte még birgéciolos mosás, rozsdátlanítás, és polírozás is megvolt. Aztán használni kezdetem a gépemet. Mondanom sem kell hogy forgalmi és jogosítvány nélkül most fogtam fel mennyit kockáztattam. Egyik nap hazafelé tartva a váltásnál a kuplung-bowdewnom elszakadt de szerencsére épp az udvarunk kapujába gurultam be vele. A csere csak annyi volt, hogy a karnál megforrasztotta a szaki a szemet, és már cserélhettem is ki. No de nem akárhogy!! Az olaszok megoldották hogyha leszakad a szem, vagy csak bowdent akarunk cserélni akár az út közepén egy fogóval is megthetjük!! A csere nekem mivel kezdő szerelő voltam 1,5h max 2h volt de simán megment. A mocin ezenkívül más csere nem volt,minden szépen működött rajta.
Szrgény motromtól ősszel meg kellett válnom, mivel a további rizikót nem akartam vállalni,garázsban meg kevés volt a hely.
Összegzésként az 5 sebességes váltóval 135 km/h-át tudtam kicsiholni, szerintem ennél több már nem lehetséges. Hosszútávú utazásra erősen ajánlom, mivel a hatalmas bőrülésen van rengeteg hely és a lábtartók helyzete is kényelmes. Aki szeretne magának jó motort (igaz hogy a trabi hang megvan) annak mindenkép érdemes kipróbálni mert csak jó élményem van róla. Szép gép 13kW-al! Jeleneleg egy Gilera Eagletem van, de a kettőt ugyebár nem lehet egy lapon említeni. Sajnos ezt az egy képet találtam, ez a motor full extrás, az enyémen nem volt háttámla viszont így is gyönyőrű volt. Remélem akad még az országban ilyen motor mert a következőm biztos ez lesz!!

Hibalista

- Nos igazából semmi, csak lánccsere és akkucsere volt.

Ide hordtam szervizbe

Németh Motor (Győr-Révfalu)

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.