A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

AF 1 Sintesi 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Aprilia amore per sempre.

Szöveges ítélet

Mindig is vágytam a sok olasz robogó után egy igazi olasz csődörre. Hosszas cserebere után a véletlen sodorta elém, lemotoroztam érte vidékre, és szőrben cseréltem egy enduróért. Lábon hoztam haza, este, sötétben, érdekes módon a visszafele út valahogy gyorsabb volt. :-) A kopott hátsó gumi miatt egy kicsit imbolygott hirtelen fékezéskor, de ezt megoldottam már. Szóval az első gyorsasági motorral megtett utam alatt végig vigyorogtam. Iszonyat jól gyorsult, 36-os dellortóval és sportszűrővel. Az alapjárattal voltak gondjaim, és önindító sem volt benne, így tologatni kellett. Mire hazaértem volna, szépen kifogyott a benzin, amiből egy kétórás kaland kerekedett, mert gyertyát kellett cserélni, persze kulcsok nem voltak nálam, így a haverok segítettek, és hoztak mindent. Bravúrosan hazaértem, másnap nem akart beindulni, szereztem hozzá önindítót, azzal sem. Vettem gyári gyertyát bele, abban a pillanatban beindult, az alapjárat gyönyörű lett, vissza tettem rá a gyári légszűrőt is. Azóta hibátlanul teljesít, hidegben, melegben, azonnal indul. A power mikor kinyit...mintha a csillagkapun húznának keresztül.

A negatívumok : nem sok van, a csuklót erősíteni kell ehhez a géphez,mert nem a legkényelmesebb, az ülés jó, hosszútávon elviselhető,a kanyarodás olyan mintha vonatot kormányoznál, viszi magával az egész motort egy apró kormány mozdulat is. Mindenhol megnézik, olyan mint egy igazi menő nagymotor. Bár az 50cc-s változat is pont ekkora, formára összetéveszthető. A fogyasztása, hát lehetne kevesebb, de ha adrenalin kell, csak meghúzom a bajszát, és kárpótol.
Kezdőknek nem ajánlanám, tud meglepetéseket okozni,nem egy 50-es robogó, hiszen az Aprilia a 90-es idők vezérhajójának építette a saját kategóriájában, mint második szériás motort a maga 30LE -ével.
Mindent összevetve, szerethető kis darab.

Hibalista

- Hátsó fékmunka henger.

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Gilera 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.