Amitől ismét önmagam lettem
Szöveges ítélet
Újan, 2 Hayabusa után vettem.Hiányzott valami a motorozásból, és imádott sólymaimmal állandóan karcolgattam, keresgettem a sebességhatárokat/bátorságom vagy mittomén tudjátok:-).Én nem ezértkezdtem mocizni, már egész fiatalon, csak tudat alatt ilyesmi cangára vágyva leltem új barátomra.
Gyakorlatilag ez az állandó 200 + os közlekedés, és a kisfiam születése okán döntöttem, egy karakteres motor beszerzése mellett.
Erős, nyomtékos.Futóműve zseniális.
Radiális fék, kuplung munkahenger és brembo Gold sorozatú fékek.GYárilag minden fémszövetes csövezve.( Tisztelettel kérdem ezt más gyártó miért nem adja a 3 +Mill es mocinkhoz ujan 2007 ben??)
Uraim, 15 év japán cangázás után, és 3-4 Ducati megnézésével jutottam ide.
Kellett valami ami jobb fékkel, és futóművel van megáldva.De nem a Ducati híres hirhedt fenntartási problémáit adja.
Erre lett az a zseniális Rotax Apriliánk szíve, így megkaptam mindent all in one:-)
Lassú haladásnál és nagy terhelésnél láncot csapkodja enyhén, ezt egy eggyel kisebb lánckerékkel orvosolhatjuk, vagy egyet visszakapcsolunk.
Kicsit furának tartom az állandóan járó ventit, de kb 78 fokos üzemi hőmérséklettel ketyeg a "berregő".
Apropó, a kijelző nagyon ügyes, jól olvasható, és sok funkciója van.
Egy jól eltalált erős és könnyű gép.Nagyon megkedveltem, csak ajánlani tudom kanyarkedvelő , és gyakorlott motororsoknak.
Hibalista
- Vadi uj, minden OK.
Ide hordtam szervizbe
NATIX Kecskemét.Faszagyerekek.Minden elemét ismerik, ezzel a Rotax v2 vel versenyző skacok, abszolút korrektek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |