Amitől ismét magam vagyok
Szöveges ítélet
2 Hayabusa után ültem át rá. Konstans 200 felett száguldoztam,nem vonzott többé a folyamatos nyelezés,olyat akartam választani amivel 200 alatt is élményszámba megy a kevéske szabadidőm lemotorozása.Több Ducati modell átgondolása-tesztmotorozása után döntöttem az Aprilia mellett.A Tuono,nekem ugyanazt az olasz fék-gáz -futómű szuperséget adja,de egy jóval megbízhatóbb és alacsonyabb fenntartási költségű osztrák blokkal.
Gyakorlatilag az jár róla a fejemben, hogy egy olyan Ducati killer, ami streetfighterré van gyárilag alakítva!Első tesztúton egyből szerelmesek lettünk egymásba. éreztem hogy teljesen más mint az előző gixxereim, és az egyébként imádott Hayabusáim.
Gyárilag jó gumik,radiális, egyujjas azonnalszuper fékek fémfékcsövezve, és adagolható hidraulikus áttétellel.Ez a motor kérem át van dolgozva-minden tervezetten igényes...Lelke van.
Csodaszép apró mart kidolgozott részlet,gyönyörű hegesztések...Kényelmes üléspozicioval.Hozzájár az Akrapovics szett, sajnos még a bejáratás alatt vagyok,nem tehettem fel.
1 hét, 600 km, és nagyon szeretem.
15 év mocizás után azt hiszem visszakanyarodok a valós énemhez: egy igazi kemény és kényelmes választás.
Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Eddig semmi , hisz vadi újan vettem 1 hónapja.
Ide hordtam szervizbe
Natix Kecskemét, korrektek , versenytapasztalatokkal a Rotax V2 vel.Kicsit faggatózni kellett, de fasza gyerekek.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |