Állat V2-es
Szöveges ítélet
Tavaly novemberben sikerült vennem, 3000 km után leégett a generátor, a hibát sikerült megtalálni, a farokidomban lévő egyik áramkábel 2 centis részen zárlatos volt. Kicseréltük, azóta mentem vele 2000 km-t és semmi baja. A gumit elég rendesen eszi, eddig a legtartósabb gumi a D208RR volt, ami még tapad is.
Most Pilot Race 2 M2 van rajt, de már 1500 km alatt leette a 70%-át. Kuplungolajat 2-3 havonta kell cserélni, mert a blokk mellett elmenő olajcsőben elég a fékolaj. Érdemes DOT5 olajat venni bele, az tovább bírja.
2007 nyarán sport 2 gyári tuningprogram lett rátöltve, így most sokkal agresszívebb, alulról is jól húz és könnyebben kipörög.
A hibákat leszámítva egy bolondbiztos motor, kiváló futómű, fék stb. A motorja húz mint az állat, (240 után már nem kézletépősen gyorsul). Kanyarba a gázt meghúzva még jobban megtapad és megfogja az ívet, egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire profi az egész motor. Ha gyors motort akarsz, akkor ezt nyugodtan ajálhatom.
mp418@freemail.hu
Hibalista
- Generátor leégett 2x.
- Hátsó fék folyamatosan lelevegősödik.
- Kuplungolajat 2-3 havonta cserélni kell.
Ide hordtam szervizbe
Aprilia márkaszervíz
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |