Ahoz képest, hogy olasz kellemes csalódás volt
Szöveges ítélet
2008-ban vettem ezt a kis apriliát, egy mz után. Sok mindent nem tapasztaltam ennél a motornál. Mindig indul önindítóval nem kell rugdosni. Első elindulásnál kicsit füstöl, de ez utána abba is marad. Elektronikusan semmi baja nincs a motornak. Motorikusan úgy szint nem ment tönkre benne semmi. Lassan kezd a hátsó fékpofa cseréssé válni. A benzinszint jelző óra mindig az első elindulás után meg tetet pár km után pontos. Volt olyan, hogy 50km mentem vele egyhuzamban és amikor vissza értem haza majdnem tele tankot mutat, amikor este még elmentem a boltba felet mutatott már csak. Gyárilag 98-as oktánszámot írtak elő, amit bele kell tankolni. Első fék és rugóval nincs probléma mindegyik rendesen működik teszi a dolgát, a hátsó rugó néha vissza üt és a hátsó dobfék se olyan hatékony mint az első tárcsafék. Összességében ajánlom mindenkinek ezeket a régi levegős álló hengeres apriliát, tuningolni nem olyan jó mint egy fekvőhengerest, de ha nem piszkálod és megkímélt állapotút veszel akkor nem sok minden fog rajta szétmenni.
Hibalista
- Km/h óra meghajtó csiga a keréknél
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10900 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 12900 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |