A városi elegáns vagány
Szöveges ítélet
Ülés alatti tároló rekesz szükös.
Hibalista
- Sokkat böngésztem a robogó hírdetéseket és terveimben egy Aprilia Leonardó 150 ST szerepelt. Több motort megnéztem és kipróbáltam, de nem találtam olyat amely műszakilag- és esztétikailag megfelelt volna az elvárásaimnak. Váratlanul találtam rá az interneten egy 2005-ös Sportcityre. Forma világát tekintve szerintem a tervezők a Leonardo és Scarabeo tulajdonságait próbálták meg ötvözni a sportos és egyben elegáns robogóban. A próbakör első méterein gyorsan meggyőzött arról, hogy azon képességekkel bír amit én elvárok egy városi robogótól. Keskeny kaszni, robbanékony nyomatékos és egyben gazdaságos motor. Hidegen még kissé zajosan jár a piaggio fejlesztésű minarelli blokk, de gyorsan eléri az üzemi hőfokot és akkor elcsendesedik. Napi munkába járáshoz használom és hibátlanul teszi a dolgát. A "15"-ös kerék tökéletesen elnyeli azt úthibákat. A tárcsafékek elől és hátul hatékonyan teljesítenek. Az ülés alatti tároló kicsi, nem fér bele egy robogó sisak, a hátsó gyári Givi doboz viszont már kellő helyet biztosít, az első kesztyűtartóban napszemüveg és az oikmányok férnek el, valamint egy mobiltelefon, amit szivargyújtóról tudunk tölteni. Összegezve megállapítható, hogy ár-érték arányt- , fenntartási- és gazdaságossági (3 L/100 km) szempontokat tekintve jó választásnak tűnik a Spotcity.
- Meggyőződésem, hogy egyre többet lehet majd belőle látni a magyar utakon.
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem még szervízbe !
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 6500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |