A város királya
Szöveges ítélet
Előtte is voltak motorjaim, de elhatároztam, kell egy új.
Mivel szinte csak városban illetve elővárosban használom ezért esett rá a választás.
Kissé drágának hatott, sőt még mindig annak hat az ára. Sokan kérdezték: ” Ennyiért egy robogót? Miért nem vettél valami Japán utcai…” Itt nem írom tovább, mert nem akarok senkit sem megsérteni , de a motorkerékpár az Európában készül, a robogó meg Olaszországban. Kinéztem, megtetszett, megvettem sötétszürke színben. Első pillanattól tetszett persze senki se felejtse el, hogy robogóról van szó nem egy Ducati 916 Sp-ről.
Ezeket ha elfogadjuk akkor a 200 ccm a városban bőven elég 40- 100 ig nagyon fürge aztán kezd elfogyni és 120-nál vége van, de talán elég is egy városi robogótól. Egy tank benzin 180-200 km utazásra jó. A nagy kereke és a futóműve pont Budapestre való persze mindenbe nem kell belemenni, hisz nem egy KTM EXC. Szép olasz ennyi. Megvan még és nem is akarom eladni.
Hibalista
- Igaziból minden jó rajta. Egyszer a plexi letört mivel eldőlt állás közben :) 9.000 Ft a gyári
Ide hordtam szervizbe
Dunakeszire az Apriliába mivel ha máshol adom le akkor is oda viszik és ott meg is lehet várni és van melegszendvics a büfében:) kb 1,5- 2 óra a munka (kötelező karbantartás)
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |