A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rx 125 1990 (125)

Rx 125 1990 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A terep ördög sok kínnal

Szöveges ítélet

Az első nyugati gépem volt simsonok után. 94-ben használtan vettem olaszból, mint szinte mindenki akkoriban. Maga a gép nagyon jo lett volna, vadi uj korában, de természetsen Én már totál leütve jutottam hozzá. 3 sebességes 2 ütemü blokkja hihetetlenül jol ment es a futóműve is kiválló volt.
Ellenben rohadt sokat fogasztott (7l/100km + 800 km-ként 1 l Motul 2 ütemű oil-aranyárban persze-), és rengeteg minden ment tönkre rajta. A dörzsölt szürkeimportör mint kezdő balfék kisköcsögre (aki kb. 5 évig kuporgatta a kis pénzét az áhitott gépre) faszán rásózta a váltóhibás gépet. Az első fokozatot nagyobb gázadásra (később már kicsire is) rendre kidobálta. Az akkori békéscsabai yamaha szervizben (már rég meg is szűnt)2 hónapig szivattak, majd kb 28 ezerrel húztak le (94-ben!!!), de a váltót végül megjavították.
Lefényeztettem a leütött külsejét.
Vettem bele légszűrőt a női harisnya helyett, ami benne volt. Új elsőteló szimering is kellett bele (akkoriban 4 hónapra hozták meg aranyárban). Az Arrow kipu állandóan rohadt és a húzó rugókat is tördelte. Az indexrelé is többször makacskodott.
Voltak pozitívumai is! Hietetlenül jól ment (már amikor ment) a 3 sebesség ellenére is. Terepen kiválló volt. Rohadt jól nézett ki és rengetegen irigyelték.
Akkor döntöttem az eladása mellett, amikor elkezdett szaporodni benne az olaj és a blokk tömítésein keresztül a hígabb (benzin) állomány állandóan csöpögött a blokkból.(a főtengelyszimering megadta magát). Egy valag pénzt buktam rajta. Egész nyáron szinte azért dolgoztam, hogy legyen pénzem a javítására!
Egy NSR 125-be számoltattam be. (ez is olaszbol jött persze!!!)

Hibalista

- Váltó:1-es fokozatot kidobálta
- Elsőteló szimering
- Légszűrő (nem is volt benne)
- Index relé
- Főtengely szimering(gyorsan eladtam)

Ide hordtam szervizbe

Békéscsaba (Szent István téri volt yamaha)

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.