A robogók Citroen Kacsája
Szöveges ítélet
A Sonicot ellopták, így lépéskényszerbe kerültem. Napi használatra kerestem gépet és életérzést. Miután megvettem a paripát az életérzés a szerelőhöz fűződő buszozásokban teljesedett ki.
Szerencsére a téli hónapokban állt a műhelyben, április eleje óta újra használhatom immár felújítva és nagyon megy.
Hintós érzés, kiváló rugózás, alacsonyan a súlypont. Ami egyértelmű hátrány, hogy a széles kormány miatt a nagy dugóban nehezebben férek el vele két autó között.
Hibalista
- Gyakorlatilag egy behozott romot vásároltam kicsit drágábban, mint amennyibe egy rom kerül. Részletenként, az alkatrészeket összevadászva kellett újjáépíteni. Hogy megérte-e? Objektíven nézve valószínűleg nem, de a Habana Custom érzelmi kérdés.
-
- Ami így hirtelen eszembe jut:
-
- - 2 db. gumiabroncs (az első DOT száma 1999-es gyártásra utalt)
- - Tanksapka (repedt volt), olajsapka (hiányzott)
- - Km spirál szakadt, maga az óraszerkezet pedig annyira napszítta, hogy ropiként tört mindkét mutató. Az üzemanyag jelző amúgy sem működött. Egészet cseréltem.
- - Kipufogó eltömődött, ki kellett égetni
- - Aztán a motor is besült, hengerfúrás, gyűrűzés, stb.
- - Index relé, féklámpa relé csere
- - Első és hátsó idom króm nyúlványai hiányoztak, hátsót már sikerült szereznem.
- - Az üléshuzat szakadt volt, a cseréje meg 15 rugó
- - Vettem rá csomagtartót és egy Givi dobozt, a kettő együtt kb. 45-be fájt
-
- Összességében már jóval többet költöttem rá, mint amennyibe került.
Ide hordtam szervizbe
Csabi mindent megcsinál rajta a XVI. kerületben.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 12500 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 2200 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Sonic 50 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |