A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagyon olasz, nagyon megy ismét visszatért.

Szöveges ítélet

100-as MBK Ovettoról átülve.. Hmm.. milyen is az Aprilia? Az Ovetto inkább kénylemesebb és nyugodtabb "lágyabb" volt. Ez inkább egy kemény, nyers, hangos, büdős kényelmetlen, agresszív és rettenetessen gyors .

A motor nem gyári. 70-es alu S6-os henger, Erősített főtengely, Malossi kihajtás,Malossi végáttétel,Malossi Red filter, 17,5 karbi, Gianelli reverse kipufogó. Új Metzeller gumik.

A gép amikor hozzám került kb.1-1,5 hónapig csak hibaelhárítás+rendbehozás volt. Már a próbakörnél meglepő erejű volt. Ami a kb 1-1,5 hónap "feltámasztás" után csak jobb lett. Az órát teljessen kidönti ami a mérő szerint 130-135km/ó.. a valóságba olyan 110 lehet.. Stabil utazó gazdaságossan (már ha létezik olyan) 60-70km/ó de az a világ végéig tudja..
Igazi olasz vas...
1. vagy szerelni kell éppen hogy menjen
2. vagy épp nagyon megy, hogy aztán szerelni kelljen utána.

Ha nem hajtom (max 50-60km/ó) elmegy 4,5-ből. De ha sikerült egy jó hajtóssat motorozni akkor volt már, hogy benyelte a 7,5-et is.. Átlag Bp.-i forgalomban 5,5-tel elmegy.
Egyetlen jelentős de állandó kiadás a sok Castrol RS 2. De megéri, mert a motorhoz nem kellett nyúlni.

Röviden összefoglalva munkábajáráshoz nem javasolnám, max akkor ha gyári állapotú lenne de "örömrobogónak hétvégére " mindenképpen az egyik legjobb lehetőség..

Jelentem azóta (2007-eleje) kipurcantottam a Stage6-ot. 2X kiszakadt a kipufogó tőcsavar. /Olcsóért eladó most a blokk/ :))
Most vas DR van benne. Ez kb 8-10Le. A végsebesség lecsökkent 110-120-ra. Stabil utazó maradt 65-70. Az olaj lecserélődött Catsrol R2-ről Agip Racing szintetikusra.
És kapott két vadi új Metzeler gumit. És valamiért folyton lemeríti az akkut, de sz@rok rá.

Hibalista

- Ékszíj,Akku,Világítás elől,Sebességmérő (sose volt jó). Berugó racsni.+1000nyi apróság mint minden olasz gépen. Pl. A tank már vételnél is vagy 1,5kg homokot tartalmazott.. :))).
- Azóta elfogysztott: Egy blokkot, egy garnítúra görgőt. Egy kipuf. tőmítő gyapotot. 2-3 (NGK) gyertyát.

Ide hordtam szervizbe

Kétszer a Hungária Krt.-on Totipe robogó.Rendessen és korrektül dolgozik,nem úgymint sokan mások. Talán ha picit olcsóbb lenne akkor kaphatna 10-est is.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Az isteni ´Jogmann´ vagy ahogy mások ismerik ´Flockmann´-hoz.. Amit ő megcsinál az legalább rendbe van.. Köszi Tibi...
Kár , hogy 10 pont felett nincs tovább...

Robogószervíz a Fogarasi "folytatásán" a XVI. kerben.A Csömöri u.55-ben.
Korrekt jó munka abszolút nem drágáért.
Blokkcserét is hibátlanul csináltak. Pöcc-röff megy azóta is.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.