A nagy mindenes
Szöveges ítélet
Imádom. Szerintem a legszebb robogó amit valaha gyártottak bár ez szubjektív. Elég nagy testű, intenek a motorosok grimasz nélkül. Voltam vele Olaszországban, Horvátországban, gond nélkül csak tankolni álltam meg. Túraplexivel 120-nál cigizhetsz menet közben.
Az utazója is 120-130 körül van, itt még nagyon stabil. 150 körül dobozokkal már elkönnyül, és úszkál a fara. Két személlyel is sokat használtam, igazából ezért is vettem. Az utas kényelme is 10-es bár ott már fúj a szél. Fogyasztása pályán 130-nál 5-5.5, normál használattal városban és országúton 4.-4.5 liter. Pakolni bőven lehet. 240 kiló, errre fel kell készülni, de ha már megy, akkor gyerekjáték irányítani. Több robogóm volt de ennek volt eddig a legjobb futóműve az összes közül. No persze nem naked bike, de szépen tartja az íveket. Egyedül a teljesítménye kevés a 650-es BMW után. :)
Szerelni azon kívül, hogy 100 csavarral kezdődik, nagyon egyszerű. Szerencsére nagyon szép darabot találtam (5 darabot néztem meg mire lementem ezért vidékre), így a kötelezőkön kívül egy relét kellett csak cserélnem. Egy berugókar azért nem ártana, mert eltartott egy darabig amég rövidre zártam és be tudtam indítani.
Mindent összevetve egy szuper mindenes. 190 centi vagyok párom 180, de ezen a motoron kényelmesen elférünk, és nem nézünk ki úgy mint két majom egy pici köszörűkövön.
Hibalista
- Egy féktárcsát kellett cserélni 50 000 km-nél 28000Ft
- Egy indítórelé 45000km 3900 Ft
Ide hordtam szervizbe
Nagyon egyszerű rajta minden, ezért én szereltem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | F650GS | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |