A "Nagy Buta"
Szöveges ítélet
Aprilia Scarabeo Light 125 karburátoros változat a 2008 évből.
3700km-el vettem, úgy hogy előtte 7 évet állt, minden mozdítás és indítás nélkül!!!
Természetes, hogy egy új akksi, és egy alapos karburátor tisztítás kellett neki, hogy újra hadra fogható legyen.
Az is természetes, hogy ami folyadék volt benne, az mind cserélve lett általam. A kora ellenére, tisztítás után úgy néz ki mint egy új motor.
Előző szezont egy picuri Malaguti F10 el futottam, ami egy igazi kis méregzsákká volt tuningolva. Innen ültem át a "Nagy Butára". A Scarabeus-ra.
Városok közti napi ingázásokra használom, napi 40 km.
Kinézetre elmegy mert van rajta elől legnagyobb gyári plexi, ami mögött a 173 cm-es magasságom miatt teljesen védve vagyok.
Hátul gyári nagy doboz, amibe bukó, esőkapát,lakat elfér bőven.
Még jó, mert az ülés alatti rész a nagy kerekek miatt elég kicsike, de legalább van benne USB töltő. Van riasztó is benne.
Szóval nem csúnya! Kevésnek találom a teljesítményét, borzasztó lomha.Végsebességre 110km/h-t ír, ami GPS -el mérve csak 103km/h volt. Kíváncsiságból ráraktam egy "kínai" Akrapovic dobot. Iszonyat jó hangja lett!!! Fürgébb is talán...
Aki így hallja, legalább 400 ccm nek gondolja. Sokan megnéznek, de legalább kocsi nem fordul ki elém. A fogyasztás is most 4,5 l/100 km!!!
Szép műszerfal, hasznos adatokkal. Nekem puha az első teleszkóp.
Nagy kereke ellenére elég instabil motor, két kézzel kell fogni, mert szeret beszitálni az eleje a jó magyar utakon 80 felett.
Magas az üléspozícióm, mindent jól belátok.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Nem viszem hozzájuk!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 3700 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | F10 tuning | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.7/10) |