A legpraktikusabb motorocska, amit valaha használtam
Szöveges ítélet
Nagykerekű (16-os), ez jó, keskeny gumi, ez kevésbé. A hátsó dobfék elég harmatos. A világítása lehetne jobb is, de elmegy. A szélvédelme lábnál csak lányosan összezárt térdekkel jó. Ennyi hibát sikerült összegyűjtenem. Minden másért imádom. Az előző tulajdonosa Olaszországból hozta, (érdekes, ott vizsgaköteles) én 10 évesen vettem. Nincs indítási nehézség, remekül gyorsul 50-ig, efölött meg kell gondolnom mibe megyek bele. 7000 km alatt egyszer sem hagyott cserben. Az enyém nem megy többet 65-70-nél, viszont a 80 kilóm mellé nemritkán 40-50 kg papírt is vígan elcipel. Az első féke kitűnő, akár stopizni is lehet vele. A márkaszerviz drága, ezért pl. a szívatóbowdent sk. cseréltem ki. Tanulságos volt és azóta sokkal többet tudok királykék gyönyörűségemről. Alkatrészellátása jó, de a hivatalos kereskedőnél vannak jóval olcsóbb források is, ahol lehet választani a gyári (ez is olcsóbb a hivatalosnál) és az utángyártott között. Összességében: Gyorsan megszoktam, imádok vele közlekedni és nagyszerű munkatárs.
Hibalista
- Szívatóbowden elszakadt, gyertyapipa átütött. És semmi több.
Ide hordtam szervizbe
Aprilia szerviz, Dunakeszi.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
S.k.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |