a lányok legjobb baratja (a gyémánt után)
Szöveges ítélet
azert vettem hogy a baratnom jarjon vele B-s jogsival . zokszo nelkul dolgozott a gep vegig . kiszamithato , primitiv a futomuve , de nem dobja el es lekuzdi az egyetemre jaras nehezsegeit , padkat , uthibakat . en is jartam vele , tankoltam , javitgattam . tobb aprilia tulajakent semmi meglepo nem volt benne - jol megy , jo a fek , kenyelmes , alkatresz az italmondo-tol barmi , gyorsan , elfogadhato aron , postan is . ismerik az osszes apriliat (is) igy ha kerek valamit , akkor nem egy ertetlen droiddal kuzdok , hanem a gyari doksi van elottuk .
kenyelmes , jo vezetni , jo mersekelt vadulasra is alacsony , gyenge pilotaknak - alacsony a sulypontja (ezert erre esett a valasztas - a parom nem egy orias) kenyelmes a szatyortarto , az ules alatti pakolo rekesz , a kormany alatti pakolo rekesz - de nem fer egyikbe sem egy integralsisak , max egy braincap - robogos sisakOCSKA . ezert kapott egy csomagtarto racsot es arra egy dobozt . amikor megvettem , egy esszeru kompromisszumot vettem , olcson , keves szorozessel - fele yamaha , fele aprilia - de a kis dog a szivembe lopta magat , megszerettette a parommal a motorozast igy azt hiszem orokke halas leszek neki .
ha ujra valasztanom kene , akkor megint ezt vennem . a honda joker van meg igazan alacsony robi , vagy japan gepek , de ez azt hiszem jobb es olcsobb is volt . a vatera tele van hozza valo alkatreszekkel (ha veletlenul sikerul idomot torni rajta - nekunk egyszer sem sikerult) egyebkent semmi gond . par aprosagot kiveve : a ketutemu blokk tervezett elettartama ugy huszezer km - ekkor egy kis felujitas jon , ami gond lehet ha valaki nem latott meg ilyet - de amugy pofon egyszeru .
a vegsebessege 70 km felett van egy picivel (ez a b-s jogsihoz bosegesen eleg zero motoros tapasztalattal , a futomu is ide keszult) , ha lehetne akkor egy negyutemu 125-os blokkot tennek bele hogy orszaguton is kis fogyasztassal , tartos kilencvennel mehessen - igy kint kicsit veszelyes az allando elozgetes miatt . varosban ebbol semmi nem vevodik eszre , lampatol popecul kilo , addig siman gyorsul amig az epelmeju autosok - elfer a parkoloban , jardan , eleg a hasmagassaga egy padkara fellepeshez - szerencsere nem sok erzekeny dolog van alul , igy ha leer sincs drama .
talan csak a sisaktarto merete zavart , mert egy rendes szemvedelem nelkuli sisakra csabitja a tulajt (tobbszor le kellett beszeljem rola a kedvesemet) igy bar trendi , de nem igazan biztonsagos . ezert kellett a doboz .
Hibalista
- pneumatikus ac 4000huf
- feklampakapcsolo elpiszkolodott es szorult . 800 huf
- fenyvaltokapcsolo - valaki elhagyta a gep elozo tulajai kozul 3600huf
- kilometerspiral , kihajtas egyutt kb 10Khuf .
Ide hordtam szervizbe
magam csinaltam rajta mindent - pofon egyszeru szetkapni , ujra osszerakni - csak a muanyagokban fogo csavaroknak kell vigyazni a tulhuzasra .
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |