A költséges sport pro
Szöveges ítélet
Elég jó áron vettem, azt hittem megfogtam az Isten lábát, de két hét után kiderült hogy mégsem!!! 160-nál megszorult a kicsike, még jó hogy nem estem el (5 km-t toltam hazáig)!!! Ráköltöttem 60 ezret, kicsréltem az összes csapágyat, vertex dugót kapott, + új szimeringeket!!! Ezután nagyon jó lett csak kb 2 hónap múlva eltört a gázbowden elágaztató amire vártam vagy két hónapot, mert sehol nem volt!!! A kuplung bowden havonta egyszer biztos elszakadt, vettem rá hátra új gumit + persze az olaj sem volt olcsó (castrol r2)!! Még az előző gazdájánál meghalt a gyujtáskapcsoló és ez megölte a trafót is!! Használtam kb 1,5 évig aztán eltörtek a gyűrűk és vitte magával a hengert is, így adtam el motorhibásan, mert már elegem volt a pénzkidobásból!!! Ja meg vagy 10 gyertyát kinyírt ngk b10eg és br10evx (platinás)!!! De amikor jó volt akkor nagyon jó volt!!! 7100nál nyitott a power és megvadult, kis fordulaton úgy ment mint egy jobb simson:)!!! Ezek ellenére én nagyon szerettem, beletettem több mint 15 ezer km-t, és nagyon jó élmény volt, nagyon jól meg lehet vele tanulni motorozni!!! De azért annak is örültem mikor megszabadultam tőle!!!
Hibalista
- olajszivattyú és ezzel együtt a dugó is, csapágyak, fékek, gyertyák, gyújtáskapcsoló, trafó, gázbowden elágazó, power bowden, kuplung bowden, km óra spirál, lendkerék, gyűrűtörés ami vitte a hengert is
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |