A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Europa 50 1990 (50)

Europa 50 1990 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis városi dinamit...

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen egy csere kapcsán jutottam hozzá, miután szerintem mindketten úgy éreztűk, hogy a másik bukott...
Amit kaptam, az egy lerifült, elhanyagolt gép volt, amit hozzá nem értők próbáltak szerelni. Első dolgom mégsem a rendbetétel volt, hanem jártam vele egészen addig amíg nyílvánvalóvá nem vált, hogy a moci azért harmat gyenge, mert az előző gazdi hengerhibásan szállította. Ekkor fogtam a rendbetételhez. A szerncsém az volt, hogy egy gyakorlatilag uj AM3 blokkal érkezett. Szereztem hozzá olcsón 70-es hengert, amit a váz és a fékek is messzemenően tolerálnak még..:) cseréltem rugóstagot hátul (a 125-ét) fékbetétet, km óra meghajtót, bowdeneket, láncot, lámpát, gumit... szinte mindent, és mindezt olcsón. Az eredmény döbbenetes volt. A javítás, és kipufogó tisztítás után tettem egy 40-50 km kört amit kín keservesen, rángatva, fulladozva, és füstölve mentem végig, majd egy iszonytató durranás után minden rendbe jött! Kaptam egy brutális szúnyogot, hihetetlen fékhatással, dinamikával. Érdekes, a 3 sebességes váltó miatt, sokkal dinamikusabban tudtam lelépni a 6 sebességes típustársakat, amit 90 km/óra végsebesség elérése után a leelőzésemmel toroltak meg. Annyira jól motorozható, hogy a városi forgalomban, egy jóval nagyobb ccm-es motorral szemben is megállta a helyét. Olyannyira hogy a közegekkel is meggyült a bajom, mivel 125-nek gondolták, de ezt a 12 mm-es porlasztóra való hivatkozásal tudtam csak orvosolni. A biztosítása olcsó, fenntartása, a javitás után elenyésző volt. Nagyon szerettem, ami nem jött be, az az utas szállítás hiánya. Ezért is szereztem egy nagyobbat.
Az igazsághoz tartozik, hogy annyira próbáltam a füstölést megszüntetni, hogy egy kemény 40 fokos nyári napon, alig bemelegedett állapotban sikerült meghúzni a hengert ujra. A tanácsom: a kétüteműnek olaj kell...

Hibalista

- Lánc, Gumik, Henger-dugó, Hátsó rugóstag, Fékbetétek, Karburátorban a szivató lemezke... sokmindent csak azért cseréltem, mert hozzájutottam bontott alkatrészekhez egész elfogadható áron.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítottam. A szervízbe egyszer vittem, akkor is hibás diagnózist közöltek. Kicseréltettek velem egy "originál" állapotú főtengely szimmeringet, amikor a hengert felhúzta a dugó!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Amit én csináltam az szerintem perfekt volt, meg is voltam vele elégedve. :)

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.