A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 (50 cm3)

Sr 50 (50 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis morcos Talma

Szöveges ítélet

Mikor 2008-ban 16 evesen meglattam a helyi markakereskedesbe, hogy uj Apriliat tettek ki, raadasul a Talmacsi Gabor limitalat szeriajat, egybol szerelmes lettem a kis Sr-be. Megmutattam Edesapamnak, es ra ket nap mulva mar birtokba vehettem a hon ahitott robogot. A szemem fenye lett. Nagyon vigyaztam ra, mindenbol a legjobbat kapta meg. Folyamatosan vittem a kotelezo szervizekre, esoben, hidegben es nedves uton nem hasznaltam. A mai napig letakarva tartom a garazsba. Kesobb elkezdtem par apro dolgot venni, amitol meg egyedibb lett, es a sajat izlesvilagomra szabtam. Kapott fem taposot, fust szinu indexeket, krom stage 6 verseny tukroket, fenyvisszaveros felnicsikot, akarcsak Talmacsi Gabor versenymotorjan is volt. A deknit felpoliroztuk, es miutan tonkre ment a gyari kipufogomban a katalizator, ezert kapott egy sportkipufogot. Kesobb szerettem volna, hogy haraposabb legyen, ezert kapott malossi kuplungrugokat, malossi variatorszijat, malossi kontrasztrugot illetve kisebb sulyu malossi gorgoket. Ezzel be is fejezodott a tuningolast, mert nem akartam, hogy a tartossag rovasara menjen az plusz 5-10 km/h. Tobbszor megkerultem vele a Balatont teljes terjedelmeben. Soha nem volt vele semmi problema, soha nem hagyott cserben. A mai napig megvan, bent all a garazsban a veteran Vespam mellett letakarva. Neha eloveszem, gurulok vele egy kort a varosba. Jelenleg 26 ezer kilometer van benne, de teljesen hibatlanul es problema mentesen mukodik, akar egy uj motor. :)

Hibalista

- A gyari kipufogoba darabokra esett a katalizator 14 ezer kilometernel. Ezenkivul csak a kotelezo dolgok lettek cserelve szervizkor.

Ide hordtam szervizbe

Markakereskedes

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Aprilai Area-51 Következő motorja? Vespa
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.