A kilométerfaló fotel
Szöveges ítélet
Ez is a régi, bálna testű Atlantic. Eleinte nem kedveltem, mindenféle hibákat "láttam bele", aztán az első esés után nagyon megszerettem , főleg miután 20 métert csúszott a földön és csak a díszléce kopott el, pedig azt hittem a jobb oldalát újra kell építeni. Na, ekkor rájöttem, hogy lehet szidni az olaszokat de motort azért tudnak építeni. Hát mit mondjak 3 év alatt 54 ezer kilométer, 8 ország. Főként keleten és délen ahol az utak nem valami fényesek. A legnagyobb köröm, két hét alatt 6800 km Törökországban ahol volt mikor száznál 43 C° ot mutatott a hőmérő, de bírta. Bár az utángyártott hajtásszíj 6200 km-nél szétrobbant, hála a szerviznek és a Bolgár traktoros barátomnak az út mentén ki tudtuk cserélni. Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is. Idén Montenegróba és Albániába készülünk :) Na, a száraz tények. Hátrányok: viszonylag kicsi kerekek (elöl 15, hátul 14-es) Kicsi rugóutak, hát nem egy endúró, valamint a hátsó súlypont. Talán a fenntartása kicsit drága, ez betudható az erős használatnak. Hajtásszíj, hátsó gumik 10-12 000 km, olaj 5000 km, fékbeteétek is hamar kopnak, de 200 kg üresen. A hátrány ennyi. Előnyök: kényelmes (2 embernek is), keveset eszik 80-90>3,8 liter, 110-120>4,2-4,4 liter; kb. 350 km-t megy egy tankkal. Az ülés alá 40 l, a hátsó dobozban 45 l, a lábam közti táskába szintén 40 l pakolható és akkor még a két oldalára gumipókkal 2 hálózsák 2 matraccal felugorhat. Ez magáért beszél :) szélvédett, meglepően jól dönthető, hátul Bitubó lengéscsillapítók vannak, (ringó fotel effektus);az eleje egy kicsit már bizonytalan ennyi kilométer után, de hát amit kapott már.... Most lesz cserélve a kormánycsapágy. Nagyon kényelmes motor, kifejezetten "nyugdíjas, nézelődős kategória", azért néha ha beidegesedek a körúton nem maradok szégyenben cikázás terén :) Személy szerint nagyon beleszerettem, sajnos már nem gyártják, csak a Sprint változatot, ami állítólag csak árnyéka ennek. Ajánlom mindenkinek aki kényelmesen szeret túrázni, 8000 km-el 3 évesen 900 e Ft-ért már kapható.
Hibalista
- Kuplungrugók, kilóméteróra jeladó, kuplung teljesen elkopott
Ide hordtam szervizbe
Először Aprilia Solymár (hagyjuk....) felejtős, viszont a Hold utcában minden köszönet Andrásnak :)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Másodjára Kék hold SE Bécsi út. A legjobbak: kedvesek, becsületesek, gyorsak, olcsók és nézheted, vagy akár segíthetsz is a szerelésnél. Hihetetlen, de van ilyen.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 54300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |