A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A f*sparittya

Szöveges ítélet

Két évvel ezelőtt vettem egy 2002-es DiTech-et egy neppertől. Olaszországból származott, egy olasz forgalmi volt az összes papírja, 5000 km volt az órájában (lári-fári). Bukásnyomok voltak rajta, amit házi festéssel és matricával próbáltak leplezni. A motor jól ment, szépen gyorsult egészen 95 km/h-ig, legalábbis óra szerint. Szerintem nem ment többet hetvennél. A fékek nagyon fognak, jobb, mint egy sportmotor. Az üléspozíció kényelmes, a nyereg elég széles. Ha rázós úton megy vele az ember, akkor érdemes előrecsúszni a nyergen, ott még puhább.
A csomagtartó szép nagy, de az én zárt sisakom pont nem fért el benne.
Miután kirúgtak a munkahelyemről, egyből elszegődtem motorosfutárnak, hogy meglegyen a napi betevő. Na itt jöttek elő a problémák. A motor minden előjel nélkül állt le a piros lámpáknál és nem akart elindulni jó ideig. Aztán rövid pihenők után mégis elindult. Ezt csinálta mindig, amikor cím volt rajtam és siettem a küldeménnyel. Bezzeg, amikor szerelőnél voltam, akkor mindig működött. Töltöttem a benzinbe injektortisztítót, de attól sem lett jobb.
Aztán kölcsönkértem a tesóm motorját, és azzal dolgoztam.
Már meg volt hirdetve, amikor sikerült megjavítani (lásd lejebb), egyből elpasszoltam. Nagyon jó érzés volt.
Összegzésképp nem ajánlom, mindenkitől csak rosszat hallottam róla. Aki Aprilia robogót szeretne, az vegyen karburátoros-vízhűtéses-berugókarosat. Az sokkal megbízhatóbb és könnyebb tuningolni.
Képet nem rakok fel, még ráismer a jelenlegi gazdája.

Hibalista

- Benzin nyomócső

Ide hordtam szervizbe

Aprilia márkaszerviz, Dunakeszi

Kétszer is jártam náluk, mind a kétszer rákötötték a computert (=Nintendó, robogós szlengben) és töröltek, installáltak, legalábbis ezt mondták. Egyszer sem lett tőle jobb a gép. Elsőre nem kértek érte pénzt, másodszorra igen, munkalap nélkül. Viszont rendesek voltak, és segítőkészek, csak éppen a motor maradt ugyanolyan tré.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Robogó szerviz a Török Flóris utcában, a piac magasságában.

Itt is segítőkészek voltak, de ötletük nekik sem volt. Központi motorelektronikára gyanakodtak, de nekik nem volt, és az ottani robogók egyike sem volt Suzuki blokkos, hogy valamelyikből kiszedjék próbaképpen.

--------------------------------------------------------
Doni, az M3-as kivezetőjénél, a felüljáró után.

Sok robogós ismeri. Egy kollegám hívta fel, és Doni azt mondta a telefonba, hogy a benzinkompresszor-cső repedt el. Ugyan nem volt elrepedve, de otthon a sufniban észrevettem, hogy a csőbilincsnél ereszt a benzin és a motor leállítása után valami sziszeg. Leszedtem a burkolatot, benzines ecsettel megtakarítottam a kompresszor környékét, meghúztam a bilicset és utána már jó volt.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.