A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2010)

S60 T3 R Desing 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

A mindenki nézi autó...Update 2013

Szöveges ítélet

Furcsa hogy én vagyok az első ítélkező, azért egy párat már lehet látni az utakon...
Hosszú volt az út idáig, majdnem Audi-t vettem (A5 sportback) végül egyébb dolgaim miatt egy "olcsóbb" autó után néztem. Amikor a kereskedésben megláttam (Miskolc) egyből éreztem hogy ő kell nekem. A fekete szín és az R Desing csomag nagyon ütős külsőt ad neki, amit azóta az utcán is tapasztalok. Mindenhol csodáló és elismerő tekintetek a sokkal drágább autókból is... Akinek ez (is) számít szintén jó helyen jár.
Tehát konkrétan. Eleinte tartottam a az alap (t3) motortól, de szerencsére alaptalanul. Kimondottan dinamikus, és nyomatékos, pedig még csak pár száz km van benne. Ami kimondottan tetszik az elöző autóm után (civic 1.8) az az hogy autópálya tempónál is alacsony a fordulatszám. Ez a gyakorlatban azt jelenti hogy még 140-nél sem forog 3000-nél többet. Ilyenkor a fogysztás 8.3 a fedélzeti számítógép szerint. Egy előzés alkalmával egy kicsit odaléptem neki, pikk pakk 160-on voltunk. Tehát nem csalódás az alapmotor sem, úgy gondolom hogy normális használatra, bőven bőven elég lesz. Azt azért hozzá tenném hogy egy ideje minden autóba (a feleségem renault-jába is) Mol evo neo benzint tankolok, ami a mellett hogy dinamikusabbá teszi, kevesebbet is fogyaszt.
A felszereltség majdnem tökéletes,a city safety széria, ami szerintem egy nagyon jó dolog de még szerencsére nem próbáltam ki. Bár egy két apróság jó lett volna még de ez egy készleten lévő jármű volt, nem lehetett sokat variálni.
A csomagtartótól is tartottam hogy netán kicsi lesz de az első utunk egy wellness hétvége volt, egy éves gyerekkel, a cuccaival (akinek van tudja hogy ez mivel jár:-) Plussz a feleségem és az én cuccaim. Minden elfért, igaz passzentosan.
A váltó, finom, kis erővel kapcsolható, a kormány szintén könnyen kezelhető és pontos jelzéseket ad. A futómű kellemes, egyátalán nem rázós, hiába a 15 mm ültetés. Azt mondanám hogy kellemesen feszes. A belső tér igazán prémium kategóriás, ami fémnek látszik az fém, ami bőrnek az bőr... Az összeszerelés is hibátlan, a gyalázatos magyar utakon is csend honol az utastérben.
Hát egyenlőre ennyi, ez még nem igazni ítélet, inkább csak olyan első benyomások féle tájékoztató. Ha valaki nem a szokásos hármasban (BMW-MERCEDES-AUDI) gondolkodik, vagy szeretne valami mást de a minőségből, presztisből nem szeretne engedni, annak jó szívvel ajánlom.
A km-ek gyarapodásával majd még jelentkezem.






Frissítés 2013 január.

Az autót igazából csak kirándulásokra ès néha ha tárgyalni megyek használom, ezèrt csak alig 9000km van benne. Nyáron megjártuk vele a francia rivièràt, rengeteg csomaggal. Oda vissza 4000 km klímával ès mindössze 7.6 l átlagfogyasztással. Szerintem ez egész jó, figyelembevève hogy mindezt relatíve magas 160-180 km/h sebességel ès néhol komoly hegyi szakaszokkal tarkítva. Természetesen eközben az utastérben béke ès nyugalom honol, èrdekes èlmèny volt, hogy egyszer 190 es tempónál arra lettem figyelmes hogy a feleségem ès a gyerek is békésen szunyokàl a hátsó ülésen, mintha csak százzal csordogàlnànk. Műszaki hiba természetesen semmi, egyszer jelzett a számítógépen légzsák hibàt de ez egy ülés alá becsúszott gyerekjáték okozta. Èrdekes hogy hat új autó utàn ez az első aminek egy èv utàn nem keresem az utódjàt... Összefoglalva, az autó azt nyújtja amit el vártam tőle, csendesen, kényelmesen, megbízhatóan ès stílusosan teszi a dolgát.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Volvo Miskolc.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Civic Következő autója? Ha ez beválik, maradok.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2010 (2010)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)