Olajzabáló igásló
Szöveges ítélet
Ezt a Mixtót, 2006-ban vásároltuk, cégautónak. Akkor hibáztunk, mikor a legkisebb motorral választottuk, de árban így még elfogatható volt! Ebből már kivehető, hogy az autó meglehetősen gyengécske. Főként akkor észlelhető a motorerő hiánya, mikor 4-5 emberrel és jó sok pogyásszal nekivágunk Csehországnak. A Brno és Prága közti hegyes-völgyes részen szinte elvérzik.
Ettől függetlenül nem lenne rossz autó. Az egyetlen felróható és visszatérő probléma a motorolaj fogyasztás. Ez nagyon változó, de átlag 1000-1500 km-enként benyel egy liter olajat, ami a szervíz szerint elfogadható ennél a típusnál, főleg akkor, ha folyton autópályázunk vele. Hozzá kell tennem, ezt elfelejtették megemlíteni, mikor megrendeltük!
A kényelemmel nincs probléma... a soför ülésen! Az összes többi katasztrófális, főleg egy 500-600 km-es úton.
A fogyasztása tűrhető. Normál használat mellett 7-8, sietősen és megpakolva viszont 10 liter körüli.
Jelenleg 198.000 van benne, de még mindig pöccre indul és elég megbízhatónak mondható.
Csak én járok vele, már egymáshoz csiszolódtunk. A futóműve jól bírja a strapát, elektronikusan semmi gondja nem volt még. Ha vigyáz rá az ember, egy kultúrált, megbízható igáslovat mondhat magáénak!
Hibalista
- 100.000 km környékén a váltókulissza széthullot, egy apró (műanyag) alkatrész miatt, így autómentővel kellett elvitetni, ugyanis eltűntek a fokozatok - 185.000 km-nél toronycsapágy csere - minden télen, izzítógyertya cserére volt szükség - az olajfogyasztása brutális
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Posta Autó
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 198000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.7/10) |
