A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Transporter (1990-2003)

Transporter 2,5TDI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A 2,5TDI AZ 2,5TDI !!!

Szöveges ítélet

A vétel nem volt egyszerű. Legyen 8-9 személyes szgk, hosszú, 2,5TDI 102LE, 2 tonnát húzon, és ne kerüljön egy családiház árába! Három év alatt sikerült venni egyet! Az autót 400,000km-el vettem, (ELSŐ TULAJTÓL, SZERVÍZKÖNYVES!) elsőre soknak tűnik, de 1998-as és most 2008-at írunk az évi 40,000km reális. Én úgy gondolm inkább az óra mutassa a valós kilómétert, mint egy kereskedésben eladó, megkímélt 120,000-kms, tíz éves autó amit csak "hétvégén" vettek elő! Menet teljesítmény szerintem a legjobb a furgonok között, mivel autókat szerelek van viszonyítási alapom. A többi furgon sem rossz, de a T4 a legszemélyautósabb. Fogyasztás a méretéhez képest nagyon jó, 6-11-ig. Tempomattal 140-et simán utazik (amit egy Hiace, Transit valjuk be nem tud, max 110 és üveg hang), és ha előzin kell erről a tempóról a méretéhez képest 170-ig jól gyorsul! Elég nagy meglepetést szokott okozni a pirosnál. Mindeki kerülget jobbról, balról mert mégis csak egy teherautó, de a lámpa zöld a füst pedig fekete, a kerülgetők meg sehol, csak megszégyenűlten besorolnak a "teherautó" mögé! Tréllert elég sokat húzok vele, könnyen húzza a három tonnát is, de elidulni elég nehéz a Ford váltó miatt. A 75KW-os T4-eseken Ford váltó van, hosszúak a sebességek, de ettöl jó a végsebessége (185km/h nekem). A Ford váltóra azért volt szükség mert a 250nm nyomatékot a VW váltó nem bírta (nincs vele gond, ha alpjáraton zörög az nem a válto hanem a kettöstömegü lendkerék kb 230,000Ft/lendkerék, tárcsa, szerkezet). Páran panaszkodnak az adagolóra és a porlsztókra. Ez NEM az autó hibája! A jó magyar gázolajtól megy tönkre (savas szar, kenése O, nincs külömbség a kutak között, mind MOL üzemanyagot árul)! Az üzemanyagba robogó 2T full szintetikus olajat kell önteni (2dl/20l gázolaj) és akkor örökös mint a szegénység (ez a mególdás az összes diesel autón segít)! Kézifék kötelet érdemes tartalékba beszerezni, mert pár hónap alatt képes berohadni és beragad ( 2,500Ft/db). Első fékből CSAK Textar betét (kb 18,500Ft/gern), tárcsa pedig BREMBO (kb 45,000Ft/2db)! Szerintem jó autó!

Hibalista

- Fékbetét, féktárcsa, kézifékkötél.

Ide hordtam szervizbe

Saját szervíz!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf TDI Következő autója? T4 2,5TDI MULTIVAN
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Transporter 1990

További ítéletek (91 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)