A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » T-Cross (2018)

T-Cross 1.0 TSI, DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes ritkaság

Szöveges ítélet

25 év skodázás után váltottam márkát, bár konszernen belül maradtam. Az autót elsősorban a felszereltsége alapján választottam, komoly közlekedés biztonsági és kényelmi elektronikával felszerelt. Kiemelném a radaros tempomatot, a telefon tükrözést, a digitális műszerfalat, a LED-es fényszórókat és az automatikus parkolást. Ár-érték arányban tökéletes az autó. (6,5M) Hetekig bújtam a konfigurátorokat és nem találtam jobbat. Nagyon kényelmes, bár kisautó az alapja, kellően tágasnak érezzük, 176cm-es magasságomhoz ideális és mögöttem még lazán elfér a 180-as fiam. Sokan gyalázzák az ezres kis turbós motort, az kellő dinamikával mozgatja a kasznit, a DSG váltóval remekül együtt dolgozik, 115LE, 200Nm bőven elegendő egy 1200kg-os autóhoz. Jómagam inkább a kényelmes autózás híve vagyok, ritkán lépem túl a határokat. A fogyasztás 5,2-6,3 között változik.
Ami nem tetszik: az előző Rapidban a start-stop rendszer tökéletesen működött, akkor állította le a motort, ha az tényleg indokolt volt, ezzel szemben ez az autó állandóan, indok nélkül kikapcsolja a motort, ha állunk és nem nyomom teljes erőből a féket rögtön beindítja, idegesítő, legtöbbször kikapcsolom. Ráadásul, ha leállította a motort és újra elindulnék, a váltó is nehezen ébred. A digitális műszerfal nagyon dizájnos, de lehetne több lehetőség a beállításokra, akár más, eltérő műszerfal is belefért volna a szoftverbe, sajnos az AndroidAutó nem adható ki rá, csak a középső kijelzőn fut.
Összegezve egy kifejezetten jó minőségű, jól felszerelt, kellően dinamikus kis gombóc, imádjuk.

Hibalista

- Még semmi, remélem így marad.

Ide hordtam szervizbe

Kévésautó Soltvadkert

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2020
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Rapid 1.2 TSI Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen T-Cross 2018

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)