A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Phaeton (2002)

Phaeton 3.0TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ebben szép az élet!

Szöveges ítélet

Közel egy évig keresgéltem a piacon, mire a látókörömbe került a Phaeton. Mindenféleképpen összkerekes automatát szerettem volna erős motorral. 3-4 év körülit. A Phaeton-t sokáig kizártam, a tömege miatt. Azt gondoltam, hogy 1600kg -ból már lehet jó autót építeni.
Végül rájöttem, hogy a Phaeton-t a tujdonosok dícsérik, megbízható auto. Nos elmentem kipróbálni két autót, ami ígéretesnek tűn (fiatal Phaeton-ból nem is volt csak ez a két eladó példány). Mindkettő külföldről behozott kiglancolt auto volt. Alvázszámot alapján kiderült, hogy durván tekergették az órájukat.
Hosszas várakozás után sem került a hazai piacra eladó Phaeton, így szétnéztem a Német piacon is.
Végül egy VW márkakereskedésben megtaláltam a keresett gépkocsit. Itt elkövettem az a hibát, hogy megbíztam egy neppert az egyszerűség kedvért a behozatallal. Nos nem kellett volna.
A nepper egyszer kp-ban kérte az Euro-t, utána utalással.... pénz ki a bankból, pénz be és huss... 200 lepedő ment a jutalékra. Utána pedig azt vártam, hogy az ígért tréler behozza... hetekig... Végül megérkezett az auto. Ám érdekes módon kb. 1200km-el többet mutatott a km óra, mint a Német telephelyen. Ja, hogy elkérték a tréler árát és lábon érkezett az auto...
Még másfél hét és rendszám került a kocsira.
A kocsiról:
Kényelmes, jó, szép. Azóta a dugóba kerülök (M0) akkor is szépnek látom az életet. Egyszerűen zseniális.
Váltója szépen vált. Általában kettessel indul, de kicsit nagyobb gázadás esetén visszavált 1-esbe és valami elképesztő sprintet visz végbe. Autópályán van érteme a Sport üzemmódnak, mert pl. 110-nél, ha hatosban van a kocsi csak egyet vált vissza, pedig néha jól jönne a negyedik fokozat ilyenkor. Sport módban kettőt is visszavált a kocsi.
Nem sportkocsi, de nagyon jól megy, 2300kg üresen! A futómű és a kormányzás olyan, hogy nem érezni a kocsi súlyát.
Hóban-jégen is úgy gyorsul-kanyarodik, hogy az elképesztő. Egyedül a fékezés során kell észnél lenni. Ha nem száraz az út, akkor fel kell készülni, hogy nem úgy lassul mint egy VW polo.
Dupla kipuffógós, és a cső belső része ahol beáltni teljesen tiszta. Semmi kormot nem látni 100.000km után.
4 fok alatt egy kiegészítő Webasto kályha bekapcsol, így gyorsan bemelegszik a motor. Jó lenne ezt a funkciót kikapcsolni, néha sajnálom a kajhát, amikor csak 1 percre beindítom a motort, hogy pl félreálljak a kocsival.
Elvittem egy Dino padra és 280 lovassá varázsolták!

Hibalista

- Csak a rendszeres karbantartásokat kellett elvégezni (olajcsere a váltóban is stb.).

Ide hordtam szervizbe

Siófok autódoktor

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? A8 Következő autója? a zászlóshajó
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Phaeton 2002

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)