Das Auto, ahogy vártam
Szöveges ítélet
Ennél jobb autóm még nem volt és nem is szeretnék egyelőre jobbat, másikat. Abszolút megbízhatóan működik, amit vár az ember egy VW TDI-től. Amit kell, azt meg kell adni neki, pld minőségi olaj, minőségi szűrők. A futásteljesítmény miatt persze kellett már fékbetéteket cserélni, piros TRW csökkentett porzásút kapott, ezt ajánlom is mindenkinek. Lassan 250.000-hez ér a futásteljesítmény, de a kettőstömegű még a gyári, semmi jele a fáradásának, ebben az is segíthet, hogy az alapjáratát 800-ról feltettük 950-re. A csalós gyári programjával fut hibátlanul, az ereje bőven elég ezzel a váltóval. Ebbe még nem kell AdBlue, ami előnyére is válik (no woman no cry). Ezzel a motorral abszolút méltó örököse a korábbi 110 lovas TDI-nek. Ami sokat elárul, hogy kb annyiért tudnám eladni, mint amennyiért vettem majdnem 6 éve, de tudom, ez a válságnak is köszönhető. Kényelmes, csendes, nem fütyül benne a szél az ajtóknál, ablakoknál nagy tempónál sem. 10.000-es szervízperiódussal tartom, ezt eddig nagyon meghálálja, olajfogyás semmi, az egybetű-egyszám olajmárkával, amit 20 éve használok. A gyári lengéscsillapítói körben 80%-osak 9 évesen és ennyi kilométerrel. Korróziónak nyoma sincs, a DPF lámpája még sohasem gyulladt ki, az EGR-rel sem volt még semmi. Eddig rendben vagyunk. Ja és nekem tetszik az is, hogy ez az autó még nem akar vezetni helyettem, nem húzkodja a kormányt a kezemben, nem fékez helyettem a pályán, ha szerinte közel értem...
Hibalista
- Néhány izzó, hátsó csomagtartó elektromos zár.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia 1.9TDI ecomax | Következő autója? | Passat VIII de még nem mostanában |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
