A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Lt (1975-1996)

Lt 2.4 TDI 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

Megingathatatlan társ a mindennapokban

Szöveges ítélet

Egy régi kasztnijú LT az utolsók közül. 2.4 literes soros 6 hengeres turbódízel motorral (90LE/200Nm), hátsókerék-hajtással.
A kocsi pimaszul jól ment, bár a motorteljesítmény alapján nem ezt gondolná az ember. Végsebessége 140km/h, de itt már a hűtőrendszer nem tudta egyensúlyban tartani a motorhőmérsékletet 5°C külső hőmérséklet felett; de a 130-at bármikor tartósan tudta vinni. Széles építése és penetránsan orrnehéz kivitele révén félelmetes kanyarsebességekre volt képes. (kanyargósabb, egyenesektől mentes hegyi utakon egy-két sportos autót megtréfáltunk vele)
Egyik gyenge pontja a villamos rendszer volt. Sokszor kellett kontakthibákat helyrehozni, de ez később rutinfeladattá vált.
A másik gyenge pontja a hátsókerék hajtás. A kollégák Syncro-s LT-ket hajtottak, meg voltak elégedve vele. Ez csak hátul hajtott; az aszfalton állat volt, de ha lementem róla nagy valószínűséggel vontatás lett a következménye. Ha száraz füvön belocsoltad az egyik hátsó kereket, nem tudott elindulni.
(ehhez hozzátartozik az is, hogy az autó szinte mindig "üresen" járt)
A harmadik gyenge pontja a fűtése. Konkrétan s*art se ért. Egy állófűtés elkelt volna bele.
A motorjával és a hajtásláncával gond soha nem volt -egyedül a hátsó kardánkeresztet szakítottam szét rajta valószínűleg egy túlméretezett visszaváltás következtében; de így is hazavitt csak lassan és recsegve- igaz a gyári 10.000km helyett 7.000-enként kapott olajcserét a motorban és 28.000-enként a váltóban és a difiben. Ezzel lett kompenzálva a szinte állandó padlógázas üzemmód.
A kocsi 10 év után 300.000km-rel a háta mögött a mostoha üzemeltetési körülmények ellenére a kezdeti 32-ből még mindig 26bar kompressziót tudott felmutatni hengereiben (a gyár szerint 24bar a kopáshatár). Ekkor az autó le lett cserélve egy nevesebb gyártó összkerekes modelljére. (könnyen kitalálható mire, mert akkor csak ezt lehetett B kat kisteher terepesként beszerezni Mo-on. A Fiat Ducato 4X4 nem ez a kategória)
Azzal a kocsival csak a szívás van. Szó szerint.

Az LT a szívemhez nőtt, nagyon sajnáltam. Amíg hajtottam végig egy megbízható társ volt, aki műszakilag soha nem hagyott cserben.

Hibalista

- Generátor szénkefe, első spirálrugók, hátsó kardánkereszt, porlasztócsúcsok, villamos rendszer

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 320000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Lt 1975

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)