A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » CC (2012)

CC 2.0 crtdi 140LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes meglepetés

Szöveges ítélet

Eredetileg Audi A4-est akartam venni, de megláttam a kereskedésben és tesóm unszolására beleültem. Tele minden extrával mégis 5000 euróval olcsóbb volt mint a kevésbé felszerelt és több kilométerrel rendelkező Audik. Végül tettünk egy próbakört és meggyőzött. Osztrák kereskedéstől egy év garanciával, szerízkönyvvel, leinfózva már robogtam is haza vele. A motort már ismertem sok meglepetést nem mutatott (2.0crtdi, 140LE, 6seb manuál). Megbízható és keveset eszik. Néha jó lenne egy kicsit több nyomaték vagy egy chip tuning, de nem kell szégyenkeznie. A chippel nagyon meg lehet szívni így talán a 170 lóerős verzió jobb választás. Egy egész nyaras városi használat után előjött az EGR szelep (45ezer) probléma. Egy tempózás a pályán és el múlt. Utána még egyszer elő jött amikor dugóban ültem 1órát. Ezek után cserélni akartam, de végül a szakszervízes lebeszélt róla és vissza küldtük az alkatrészt. Azóta nem nagyon voltam városban és nem jött elő. Ezen kívül egyszer feldobta az elektromos kéziféket (9ezer) hibának. Mivel ez széria hiba így nem lepett meg. Bár működött utána mégis azonnal cseréltettem mert ha a kézifék nem enged ki (pl, külföldön) akkor nagyot lehet szívni vele. Ezen kívül más problémám nem volt vele. Igaz eddig 40000km-es tapasztalatom van csak. Egy combtámasz jó lenne, az ülés nekem kicsit rövid. Kissé, hátfájós vagyok, de meglepően jól bírom a hosszú utakat. Sokszor megyek 5-600 kilométert és nem kínszenvedés végigülni. A rekord Rómából vissza fele(1200km) egy megállóval teljesen jól ment, ráadásul a ráérős tempóval pályán kijött 4.2(!!!) literből. Ezen kívül szép is. Formásabb mint egy A4 vagy A6 sedan. Így majdnem két év után kicsit unom már de teljesen meg vagyok vele elégedve. Jelenleg nincs olyan típus a vw-nél amire cserélném még az új cc-sem talán a multivan de az meg iszonyat áron megy. Ha nem lennék Audi bnzi akkor nem is válnék meg tőle.

Hibalista

- egr szelep, kézifék kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Gyerekkori barát szakszervizben.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csak egy érdekességre lettem figyelmes. A Magyar unix/start/láng áraihoz képest külfüldön kb feleannyiért adják az alkatrészeket. Az unixnál pl, EGR szelep 90ezer ft amiből ismerős által lejött 50% kedvezmény. Ausztriában ugyan az az alkatrész 150EUR (45ezer FT) kedvezmény nélkül. Nem mondom, hogy minden alkatrészt dupla áron mérnek itthon, de amit én eddig keretem mindig találtam olcsóbban is. Még szerencse, hogy a magyar cégek bőségesen osztogatják a 40-50% kedvezményeket a törzsvásárlóiknak. :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? golf, passat, a4 Következő autója? Q7
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen CC 2012 (2012)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)