A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (2005-2011)

Yaris 1.3 VVT-i SOL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök kis ékszerdoboz.

Szöveges ítélet

Először is megpróbálom az elejéről. Nekünk ez az első autónk. Közösen vásároltuk a Feleségemmel. Viszont teljes egészében Én döntöttem a kisautó mellett. Először is fél évig néztem az autókat, hogy milyen autó illene jobban hozzánk. Tehát egy Yaris mellett döntöttem, nagyon tetszett a kormánya és a belső műszerfal rendezése. Ha lett volna belőle, akkor 1.5 benzint vettem volna, viszont az 1.8 Sport az már túlárazott volt részemről, így maradt az 1.3 VVT-i SOL felszereltségű.
Ahogy írtam, fél éven át csak olvasgattam az autók irányt és arra jutottam, hogy a Toyota-nál nem a km számít, hanem az állapota, így a km-t már nem is néztem.
Yaris keresése az interneten kb 2 hónap múlva találtam meg az álmaim Yaris-át. Minden egyes nap felmentem az interneten és kerestem. Egyszer csak láttam nagyon olcsón egy Yaris-t. Láttam, hogy épp megfelelő az elvárásaimnak és nem is írták, hogy motor hibás (az ára miatt gondoltam). Szóval, úgy voltunk a Feleségemmel, hogy elmegyünk megnézni és max. nem hozzuk el. DE! Itt szembesültünk vele, hogy a Yaris kuplung hibás volt, ami még működött, de már váltásnál néha reccsent egy picit. + volt neki egy "chech engine" / motor jelző lámpája + világított az "ABS" lámpa.
Vásárlás után a teljes kuplung szettet kicseréltettük a gyári, Aisin-re, azóta is tökéletesen működik. A "chech engine" lámpát kiolvastam és a híres P0420-as hibakódot dobta, amit egy lambda-szonda kiemelővel orvosoltam és azóta sem jött vissza a hiba. Ja, és az ABS-el csak annyi volt a baj, hogy a bal hátsó keréknél csak kontakt hibás volt a vezeték, amivel csak annyit csináltam, hogy kivettem a vezetéket a helyéről, áttisztítottam a csatlakozóját és visszadugtam. És ez is működik, azóta is! :)
310 ezer km-el vettünk meg, de ez különösen nem is izgat, mivel az állapota nagyon jó. Már jelenleg 330 ezernél járunk. 316 ezernél volt egy teljes generátor felújítás, mert a feszültség szabályzó tönkrement. Azóta is mindig indul, teszi a dolgát és a Feleségem is egyre jobban szereti.
A Yaris szervizelését teljes egészében Én, Jómagam végzem, szóval nem kókányolom. Mindent rendszeresen elvégzek rajta és gyakran ellenőrzöm is.
(motorolaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fékolaj, hűtővíz csere, fojtószelep tisztítás, stb.) Szóval az autó tökéletes állapotban van, nem szoktam hideg motorral taposni a gázt, de ha már felmelegedett kellően a motorolaj, csak akkor szoktam kicsit sportosabban vezetni. Magyarországra elég jó autó, azaz a max 130 km/h-ra egész jól felgyorsul a kis 1.3-as motor. A műszerfala teljesen digitális, teljesen modernek tűnik. Az biztos, hogy nem fogjuk eladni.
Ja, és már többen is kipróbálták a Yaris-t. Hááát. Eddig csak egy ember mondta, hogy Neki nem kéne, de Ő meg olyan, hogy a nagy autókat imádja. Az ismerős autószerelő viszont nagyon csodálkozott rajta, hogy már több, mint 300 ezer km van benne, és még mindig nagyon jó állapotban van a kis kocsi. Szóval többen is dicsérték a Yaris-t.
Azt hiszem, hogy ennyi. Jelenleg tökéletes állapotban van, most épp téliesítettük. :) Mi, a Feleségemmel nagyon megvagyunk elégedve vele. Szerintem az egyik legjobb konstrukció.
Egy kicsit még írnék a felszereltéségéről:
A SOL az egy felszereltebb széria.
Szóval: 9 légzsák, 6 hangszóró, Hifi fejegység (bass kiemelővel), színre fújt lökhárító, visszapillantó és kilincsek, A/C klíma, visszapillantó tükör fűtés, szélvédő fűtés, fedélzeti komputer, isofix, ködzáró, stb. Szóval egy kis luxus kis autó (Részünkről). :)

Hibalista

- 1. Az autót 310 ezer km-rel vettük meg, amikor épp kuplung hibás volt, így ezt szinte azonnal a vásárlást követően kicseréltük az egész kuplung szettre a gyári Aisin márkára. Ez összesen 76 ezer Ft. volt. - 2. 316 ezer kilométernél a feszültség szabályzó adta meg magát. Szerencsére az akkumulátor még haza tudott vinni, aztán autószerelőhöz vittük, ahogy a gyári Bosch termékekkel felújították a generátort, ami összesen 35.000 Ft-ban került.

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerősöm az autószerelője, persze még csak 2x vittem hozzá.1. Generátor teljes felújítása,2. Műszaki vizsga (csak megsúgom, hogy csak az első fékpofákat kellett cserélni).

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Az elején még egy ismeretlen Abonyi srác csinálta meg a teljes kuplung szett cseréjét, ami azóta is teljesen tökéletesen működik.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 310000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Auris 1.8 HSD kombi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (148 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)