A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Previa (2000)

Previa 2.0 D4-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sajnos, szakítanunk kell!

Szöveges ítélet

Korábbi ítéletem ("Drága" munkahelyi szeretőm)kiegészítése: a korábban leírtak állnak, csak tapasztalataimat osztanám meg azokkal, akik ilyen autóban gondolkodnak.Mivel csak külföldről behozott példányokkal lehet találkozni, vásárlás után mindenképpen javasolnék egy alapos olajcserét, a korábban említett szűrőkosár-tisztítást,s emellett a befecskendező-fejek alatti tömítések cseréjét (ha megcsináltam volna,vszínűleg megúszom a korai turbócserét). A nagynyomású szivattyúval a hideg beköszöntével voltak problémáim,de az utolsó két év tapasztalata az, hogy a kagylós üzemanyagmárka prémium dízeljét folyamatosan használva megszűnt a probléma.A kuplung(hál'istennek egytömegű) 80% városi használattal nekem 150-160 ezer km-t bírt, bár az átlagnál "nehezebb" a lábam. Vezérműszíj-garnitúra 100ezrenként, hengerfej-tömítés 150ezrenként. Ezek nem olcsó mulatságok, de ha a motor v. a turbó tönkremegy, nehéz és nem olcsó másikat szerezni. A klíma kompresszor - gyakorlatilag folyamatosan használva- még most is megy, bár már egy csapágyazás esedékes lenne. Olajcsere max. 10ezrenként( én Mobil Super Diesel 10w-40-est használtam) Ha valaki családi használatra veszi (évi 20-30ezer km-re), és tisztában van vele, hogy nagy, nehéz és főként ritka autót vesz, s ebből következően drágább a fenntartása, mint egy Corolláé, nem fogja megbánni! 6-7 fővel is bőven fér csomag az autóba, de a 2.-3. sort kivéve vetekszik egy furgonnal. De sokkal szebb és kényelmesebb!! Én nagyon szerettem!

Hibalista

- nagynyomású szivattyú - Toyota Kovács (Monor) 135000.- - turbócsere - bontott, felújított - 160000.- - önindító-felújítás- 32000.- - generátor-felújítás - 51000.- - 2x kuplung - 3x vezérműszíj-csere (vízpumpával)100000.-

Ide hordtam szervizbe

Toyota Supratrend (Üröm) - ismerik a típust(jobban, mint a márkaszervizek),lelkiismeretesen dolgoznak, márkaszervíz-minőség- barátibb rezsi-óradíj.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Previa 2000

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)