Kicsit nagyobb mint kéne, de erdöre még mindíg nincs jobb
Szöveges ítélet
Erdögazdálkodók vagyunk, ezért már sok-sok éve Hiluxokat használunk. A régebbi típusokhoz képest szélesebb ez a verzió, ezért ez nem volt túl pozitív változás, de ezen kívül más negatívum nem nagyon volt (esetleg még egy, manuális kivitelem volt, a kuplungott kellemetlenül keményen kellett taposni, hogy az indítogomb müködjön).
Ami pozîtívum: sokkal kényelmesebb mint az elözö verziók, köszönhetöen a teljesítmény szabályzónak (Eco, Normal, Power), Eco-ban 9,0-9,5 l-es fogyasztással határozottan a leggazdaságosabb. Terepi fogyasztás lábméret függö.
Bár a teljesítményszabályozó nagyon hasznos, meg kell tanulni a használatát és hozzá kell szokni. De ha egyszer megszokja valaki, annak nagyon hasznos lesz! Sokan panaszkodtak, hogy az AdBlue nem tartott ki 15.000 km-t, de nekem ilyen gondom nem volt. Minden szervizeléskor feltöltötték és gond nélkül kitartott.
A platóra rendeltem szerszámos dobozt, de csak a bosszúság volt vele. Ugyanis beázott, így a szerszámok mindíg berozsdáltak a dobozban, dohos volt. Nem ajánlom. Az alumínium platótakaró roló nem volt rossz, de azért csak beázott néha, télen pedig hajlamos volt befagyni, ezért fagyban nem lehetett használni.
Hibalista
- 74.000 km: terhelés nélkül, városban széttört a kardánkereszt. Természetesen garanciális javítás volt, nem derült ki mi okozta a hibát. A legjobb tipp az anyaghiba volt. - Ezen kívül nem volt komolyabb gond.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Gyöngyös
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Toyota Hilux | Következő autója? | Landcruiser 90 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |