A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Highlander (2007)

Highlander 3.3 V6 Limited Hibrid (automata) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ninja, a lopakodó

Szöveges ítélet

Hatalmas böszme jószág (hosszú és széles), a parkolás rémálom vele. Viszont a tolató kamera kiismerése után már károkozás nélkül sikerült magához képest minimáls helyekre is beparkolni. Rugozása kicsit vitorláshajót idéző, de a legnagyobb "krátereken" is szinte észrevétlenül hajt keresztül. Nyugodt, gurulós vezetés az igazi vele, de ha kell dinamikus és gyors tud lenni. Induláskor a két elektromotor teljes ereje azonnal rendelkezésre áll, a fokozatmentes váltó pedig tökéletesen teszi a dolgát. Hosszú utazásokhoz 4 emberrel ideális, a két elülső fotel maga a kényelem, a középső sor két embernek kényelmes hatalmas lábtérrel, a harmadik sor csak gyerekeknek javasolt. Ha nincs a hátsó sor felhajtva, akkor méretes csomagtere van, a második sor lehajtásával szinte egy mikrobuszhoz jutunk, hihetelen dolgokat lehet vele fuvarozni.
Nagyon jó hangszigetelése van, a motorhang autópályán is minimális. Mikor csak elektromos meghajtással gurul vigyázni kell a gyalogosokkal, nem veszik észre. Parkolóházakban többen kaptak frászt a melletük elguruló hangtalan jószágtól. Igazi igyénytelen gép, csak a 7500 km olajcsere intervallumra kell figyelni.
Vicces, hogy városban kevesebb a fogyasztása mint autópályán vagy országúton, a hibrid meghajtás nagyon jól muzsikál ilyenkor, viszont 120 km/h felett elkezd növekedni az étvágya. Autópályán a hibrid meghajtás már csak minimális előny, a 3300 cm3 V6 motor azért tud szürcsölni rendesen.
Városban fékezéskor igazi trolibuszos hang hallatszik, meg kell szokni - én imádtam.
A belseje nem túl dizájnos, kicsit kopogós, viszont minden ott van ahol lennie kell. Minden funkcionális és egyértelmű.
Ha az ember megbarátkozik a méreteivel sohasem akarja lecserélni.

Hibalista

- A gyári riasztó teljesen hektikusan időnként bekapcsolt, soha senki nem jött rá mi okozza ezt a fóbiát. Risztó hangja kikapcs, így csak villogott néha. Ha kérdezték csak annyit mondtam hiányzom neki. A kormány az egyik érzékeny pontja, 3-4 évente valmi bisz-baszokat kell benne cserélni, mert nyikorog. Az elektromos csomagtérnyitó egy-idő után megadta magát, sokfélét mondtak rá miért, én még mindig a fedélzeti számítógép memória hibájára gyanakszom, ez sok minden mást is megmagyarázna. Időnként elveszítette a keréknyomás szenzorok értékeit, ilyenkor hiszti rohamot kapott, de aztán 10 perc után ismét helyreállt a rend.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Realszisztema Budaőrs.Rendben vannak, nem olcsóak, de jól dolgoztak.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 121600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? RAV4 Következő autója? Highlander
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Highlander 2007 (2007)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)