Alacsonyköbcentis igás/verseny ló
Szöveges ítélet
A Skoda után öröm volt ismét Toyotába ülni. Bár a Fabiát is szerettem, de a havi bosszantó szervízlátogatások nem hiányoznak! A Corollával meg vagyok elégedve, egyetlen bánatom, hogy nem az 1,6 -ost vettem, mert ha így megy az 1,4 -es, akkor az a minimális árkülönbség már megérte vonla! Ha pörgetem, megy mint a meszes, persze ennek ára van, 9 l átlagfogyasztás. Van rajta vonóhorog és a költözésnél is derekasan helyt állt. Megpakolt utánfutó + tetőcsomagtartó és gyügyörően megy, "szó" nélkül teljesít.
Hibalista
- Eddig semmi! Most 50.000 km nél kezdenek kiégni egymás után sorban a műszerfalon lévő gombok mögötti világítások.
Ide hordtam szervizbe
Kecskeméti Toyota.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1,4 16V ELEGANCE | Következő autója? | Már csak valami japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
