A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Camry (1986-1991)

Camry Camry 2.0 TD Station Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még mindig megy! - A történet vége

Szöveges ítélet

Hajó, a maga idejében csúcs lehetett. Nagyon kényelmes ülések és mindenféle irányban állítható vezetőülés, remek üléspozíció és kilátás körbe. Klímán kívül minden akkori extra, minden ablak és tükör elektromos, és gyakorlatilag az utolsó pillanatokig működik is. A kormány jump-funkciós, tehát beszállás után az utoljára beállított pozícióba kattan, satöbbi, mindez 1986-ban...
Én már eleve turbó nélkül vettem, hát igen lusta is volt. Viszont hosszú nekifutással tartósan lehetett vele 160-ig akármilyen tempóval autózni, és autópályán az emelkedőket is remekül vette szívóként is, ami a korabelvi európai dízelekről nem mondható el. A motorhangja 30 évesen is gyönyörűség, bársonyos, nem tudom más gyártók dízelei miért nem érték el a nyolcvanas évek japán motorhangját - na mindegy.
A legkisebb fogyasztása 5,0 a legnyagyobb 7,3 volt, az utóbbi német autópályán 4 személlyel, cuccokkal, tartós 150-160-nal. Folyamatosan karbantartottuk, cserébe soha nem állt meg, és mindig 1 pöccre indult. Harminc (!) éves koráig használatban volt, minden nap ment, döbbenetesen tartós autó, pedig a jóég tudja mit kapott előző életében, én 14 évesen vettem. A szokásos kopó dolgokon kívül igazából nem produkált hibákat, huszonévesen évesen is lehetett rá számítani - bármikor.
Az óraállás közelített már a félmillióhoz (bár vételkor tippeltek az óra szerinti 120ezer helyett 300 ezerre)... De végülis tökmindegy ha pöccröff. Harmincadik életévét betöltve leállt a további toldozgatás, ilyenkor már egy vagyont lehetne a kasztnira költeni, tehát mi sem természetesebb mint hogy a vén kombi Camry elment Afrikába, Nigériába ahol még ki tudja hány év, és mi minden vár rá.

Hibalista

- A természetesen kopó dolgokon kívül - 14 évesen önindító rézhíd és relé, - 18 évesen ékszíjgörgő, generátor, - 19 évesen adagolófedél-tömítés, - 20 évesen motortartó-bakok és hűtő, szervokormány gumi hidraulikacsöve, - 21 évesen kormánykereszt, és két olajcső, - 28 évesen főtengelyszimmeringek és kuplung. - A karosszéria hátul, alul a végére nagyon elkorhadt, hátsó sárvédőívek is, minden évben kellett mukucsolgatni.

Ide hordtam szervizbe

Helyi szerelő jóbarát (Balaton északi part)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 121000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 260000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Corolla 1.6 GT TwinCam Következő autója? Hilux
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Camry 1986

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)