Nagyszerű játékszer családapukáknak
Szöveges ítélet
2 évesen egy véletlen folyamán került hozzám, rendkívül jó vétel volt. Eddig mindenevő voltam, mostantól Subarus.
Csak ismételni tudom az eddigi Legacys beszámolókban elhangzottakat: sínautó, felemelő boxerhang, rendkívüli vezetési élmény, sok hely a családnak.
A kanyarvételi tulajdonságok elképesztőek, a kormányzás elég direkt, picit lehetne közvetlenebb, de így is összeolvad a vezető az autóval. A váltó lassan kapcsol, manuális üzemben nem érdemes használni, inkább sport üzemmódban. Hozzáteszem gyorsabb nem lesz, csak jobban pörög. Elképesztő hangorgánum mellett.
A teljesítmény a hétköznapokban bőven elegendő, városban robbanékony, de pályán elfogy az ereje. Egy ötödik sebesség elférne, a turbót nagyduzzogva elfogadnám. Fogyasztás város 11,8 országút 9,5. 13 fölé még nem sikerült vinnem, de 9 alá sem.
Amit a legjobban szeretek benne, az az egyediség. Akinek egy picit autós lelke van, az megfordul utána, megcsodálja, mosolyog. Ilyet legutóbb motoron éreztem: intünk egymásnak, mi legacysok. Meg a keret nélküli ajtók, attól behalok...
Negatívumként egy-két dolog: az ülések; a vezetőülés hosszútávon nem kényelmes, hátul meg egyenesen rossz utazni (hál´isten nem ott ülök). A másik a gyári hi-fi, amit a nagyanyám szokol rádiója is kis túlzással, de felülmúl. Az első héten bekerültek a JBL hangfalak és erősítő (semmi vadulás, de most már élvezem a zenét). //Ezúton is kérném azt a kedves Legacy tulajt, aki megrendelte a 2din beépítőkeretet, árulja el honnan és mennyiért, meg hogy van-e klímakonzol a frissítés előttre is?//
Meg mertem volna esküdni, hogy az automata örök életű, remélem így is lesz, de azért egyszer megtréfált, mikor is nem pörgött 2ezernél többet egyesben, de egy szoftverfrissítés megoldotta, azóta belekerült vagy tízezer km. A fékek gyorsan kopnak és túl nagy erővel kell nyomni, de azért megáll ha kell.
Ha csak ilyen hibái vannak/lesznek azzal együtt lehet élni. És nem kell azon sopánkodnom, hogy mikor kell porlasztócsúcsot, meg lambdaszondát, turbót meg vezérlőelektronikát cserélni... (ez a német és francia eredetű elődjeire vonatkozik)
Egyszóval megtaláltam azt a gépet, amivel bátran megyek síelni, biztonságban érzem benne a családomat, és ha néha kedvem szottyan még élményautózhatok is. Ezután az a baj, hogy elképzelni sem tudom milyen lesz a következő autóm. Talán egy Outback Spec. B :)
Hibalista
- Automata váltó szoftverfrissítés (gari)
- Szervokormánymű komplett csere (gari)
- BE ajtógumikéder csere (gari)
Ide hordtam szervizbe
Csiki-Bege minden ok, kivéve hogy Shell olajat használ (nekem inkább Total vagy Mobil)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Emil-Frey (három alkalom, köztük gari is, kifogástalan)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | V40, Toledo, Mazdák | Következő autója? | Spec B!!!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
