A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 2.0R 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Egy kis gurgulázó illúzió

Szöveges ítélet

Bár ebbe még csak 2000-et tettem az elmúlt héten, de van egy másik ugyanilyen a családban, amiben 43000 km van. Abban sem romlott el a 2 és fél év alatt semmi. Dinamikus kis autó, induláskor gyengécske, hajlamos lefulladni, de 2500-tó már elég fürge a cikázáshoz. Versenyzésnél kicsit dízelesen viselkedik, lassú indulás, de aztán felpörög rendesen. A hangja isteni, bár talán túl csendes, ami persze orvosolható! Nem érezni benne, hogy most 100-zal vagy 180-nal megyünk-e, csupán a szélzaj az árulkodó.
Kormány és kanyarodási képsség példaszerű, fékek jók, de nem lefejelős fajta, futómű sportos, kb. mint accord vagy mazda 6, de nem zavaró. Váltó 1-gyes és R között akad, egyébként hibátlan, puhán, pontosan járó. A belső ízlés kérdése, nekem tetszik, főleg az esti fényekben a piros-fehér megvilágításban. A külső moderált üzleti autó képét mutatja, amin szintén lehet vadítani egy keveset a gyári szpoilerezéssel. A négykerékhajtásról már talán felesleges is beszélni. Nem lehet megcsúsztatni könnyedén és a legvadabb kanyarban sem csikorognak a gumik. Hóban teper rendesen, de csak komoly téli gumival ajánlatos használni, mert a AWD miatt sokkal hajlamosabb minden kerekével egyszerre elcsúszkálni a nyomatékegyezőség miatt. Ezért az árért a legjobb választás szerintem. (Ha jön belőle a dízel automata, le fogja mosni a piaci versenytársakat, az tuti. Addig ezzel kell beérnünk! Vagy a 3 literessel és a 16 literes fogyasztásával...)

Ami nagyon gáz vele, az a szervizelése, de erre mindenki maga is rájön... házilag ne is próbáljatok gyertyát cserélni...
Ja és kb. 3 szerelő van az országban, aki nem okoz vele kárt, ha hozzányúl! Javaslom, hogy semmilyen extrát ne tetessetek bele utólag, főleg ami nem gyári, mert nincsen ember aki eredeti állapotra vissza tudná állítani, ha szétbarmolják. Kényes kis bestia, de imádni lehet. Főleg ha 5 ezer felett gurgulázni kezd! Na akkor megőrülsz érte wazz!:)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

DunaAutó

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? crv Következő autója? subaru tribeca 3.0d
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)