A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ssangyong » Rexton (2017)

Rexton G4 Premium 4WD Aut 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mindenre is jó tank

Szöveges ítélet

Sokáig kerestem egy méretes 4 kerekest, ami mindenre is jó lesz. Az életérzés azt diktálta, hogy Discovery kellene. Elsőre a józan ész Land Cruisert diktált, de végül egy véletlen telefon a koreai barátomtól meggyőzött, hogy a Rexton kell, ez a racionális választás. Miért is? Nagyobbat nem nagyon találni, a beltér kidolgozottsága egy-két apróságtól eltekintve nagyon szép. Az anyagminőség nyílván nem ugyanaz, mint egy G mercinél, de ebből lehet venni 3-5 db-ot egy G áráért. A Land Cruiser-ért is kérnek még hozzá 4-6 milliót, ár - érték arányban nehéz jobbat találni.
Erő pont annyi van benne, hogy csendben elhajózz vele bármerre is akarsz menni. A váltó a merciből jön, simán, gyorsan kapcsol bár 6-ból nem engedi el 7-be könnyedén, sokáig fent tartja a fordulatot mielőtt rászánja magát.
A fogyasztása vállalható Bp, autópálya (140-150 km/h), város viszonylatban 10.0 - 10.5 liter/100 km. Alsórendű mellékutakon 7.1 l/100 km volt a csúcsom eddig, de ezt nem ajánlom senkinek napi használatban.
És valóban mindenre is jó, járok vele vadászni, probléma nélkül megy át mindenen. Család belefér minden lomjával együtt és áruszállításra is megteszi, 500 kg a hátuljába és meg se rezzen.
Ajánlom mindenkinek, aki egy sokoldalú igáslovat keres megfizethető áron. Havi 5000-6000 km-t tekerek bele jövök vissza a tapasztalatokkal.

49.000-nél Ad Blue adagoló cserét kért. A szervíz egy rémálom volt.

És mégsem elég nagy:
Hosszú utakon rövid az üléslap, elfárad a lábam. 190 cm vagyok.
A két gyerekülésben terpeszkedő bébik lába eléri a háttámlát, ha teljesen hátra van tolva az ülés. A másik kocsiban (Superb) erre esélyük sincs...

Hibalista

- 49000 km-nél Az Ad Blue adagoló. Garanciában kicserélték

Ide hordtam szervizbe

Budapest Autószalon ajánlott szervíz 7000 km-nélBudapest Autószalon kötelező szervíz 20.000 km-nélBudapest Autószalon kötelező szervíz 40.000 km-nélSsangyong Budapest (Budapest autószalon Váci útról Szigetszentmiklósra költözött) 49.000 km-nél Ad Blue adagoló csere. Hogyan került 200.000 Ft-ba... Időpontot könnyen, akár rövid határidőre is lehet egyeztetni. Ez rendben van. 4 nap alatt hoznak be. egy alkatrészt európai raktárból. Ez horror! Plusz két nap mire összerakták gariban a kocsit. Hogyan lehetne 3 nap alatt megoldani szereléssel együtt...A saját DHL szerződésem alapján EU-n belül 24 - 48 órán belül odaviszik-hozzák a csomagomat ahova és ahonnan kérem. Pénzt kérnek érte nyílván, de legközelebb biztos nem várok 4 napot arra, hogy megérkezzen az alkatrész. És akkor a 200.000 Ft-os tétel...Cserébe bérautót nem tudtak biztosítani. Egy bemutató Corsát majdnem adtak, de amikor meghallották, hogy 1000 km-t mennék 6 nap alatt, akkor már nem adták ide. Annak ellenére sem, hogy pénzért kértem. Állítólag mind a 6 lehetséges autó kint volt ügyfélnél..... Laza 6 napot töltöttem bérautóban. Full biztosítással, a kért futásteljesítményhez laza 200.000 Ft + Áfa. A SIXT szolgáltatása mindenesetre kifogástalan volt. És amivel megkoronázták a mutatványt...Bikabőgés (vadászat) után történt a hiba, így ennek megfelelő állapotban keveredtem a szervízbe a nógrádi hegyekből. Kívül - belül kérte a nagytakarítást. Szervízvezető Úr meg is ígérte, hogy ha már olyan sokáig ott lesz, akkor kiglancolják a verdát. 6 nap után sikerült ugyanabban az állapotban visszakapnom. Ad Blue tartály porzott, mint a sivatag. Ad Blue adagoló cserénél elvártam volna, hogy töltsék fel a tartályt. Ha kérnek érte 5000-et sem mondtam volna semmit. A kannást is ennyiért mérik. IBC-ben meg 90-ért meg lehet venni. Egész szépen lehetne rajta keresniük és örömmel fizetné a nép, mert nem kell szarakodni a kannával, ha nincs pisztolyos töltő közelben. Egy utolsó esélyt még adok nekik, de ha a következő élmény is ilyen lesz, akkor megköszönöm, hogy anno nagy kedvezményt adtak a kocsira - ami miatt hűségesen, ígéretemhez híven oda jártam szervízre - de a szolgáltatásuk nem embernek való.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Superb Következő autója? Range Rover Sport vagy Discovery
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ssangyong Rexton 2017 (2017)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)