Öltönybe terepen...
Szöveges ítélet
Rég inkább vw, audi párti vagyok, voltam. Sok autóm volt ebből a csoportból és másból is. De miután eladtam a seat alhambramat 2001 pdtdi fél évig kerestem helyettest amivel lehet trélert is húzni és nem lesz baj vele. Mercedes Ml ről lebeszéltek de számomra az egy megbízhatatlan ipari hulladek. Sok orosz oldalt átböngésztem és ott akadtam meg a ssangyong terepjarókon. Mivel már régi Mussot vagy korandot már nem akartam ezért a kyron lett a választás. Tudom, sok embernek nemtetszik és??? nekem se tetszik egy két ember nője!!! Nekem a megbízhatóság es az egyszerű szerelhetőség a fontos és ez az. Kóreai elektronika német mechanikával párosítva. A külseje alapján inkább városi terepjáró(SUV), ami pedig a külső alatt van az maga a terepjáró merev alváz, merev hidakkal és acél alkatrészekkel. Nemhiába 1953 óta gyártanak terepjarót. Oroszországban adják el a legtöbbet... elgondolkodtató egy országban ahol a terepezes nem hobby, hanem mindennapi velejarója az életnek. Ausztraliában is elismert terepjáró és gond nélkűl teszi a dolgat. Európában meg pár országba nem tetszett az olasz formatervező látványvilaga ezert elkaszálták hogy jaj de csúnya. Jah es annyira tudatlanok az emberek hogy ha látnak egy ssangyong feliratot azt mondja rá: mi ez a kínai terepjaró? Sok alkatrész csak gyáriban rendelhető, ára nemvészes, legalább nem gyártanak hozzá gagyi utángyártottat. Én használom autópályán, városba, terepen és csak teszi a dolgát. Unalmas autó, annak aki szeret bütykölni, kell találnia más hobbit. Turista utvonalakon, vízmosáson hegynek fel a bakonyba fáradság nélkül megy. 2.3 Tonnás vonóhorog van rajta. 2.2 tonnát vígan zokszó nélkül húzza. A motorja duplasoros láncos, 16 szelepes CRTDI. Gyári 141 Le de egy igényes chippel kb 160 Le. Fogyasztása lejebb ment és gond nelkül megy és nem füstöl. Autópalya klímával 7.5 liter, városba max 10. Összefoglalóként: egy kiforrt technika megbízhatóság és csendes és gondmentes utazás.
Hibalista
- Kötelezö olaj csere a velejáróival, minden esetre egy hosszbordas szíj és a feszítőgörgő patronnal.
Ide hordtam szervizbe
Sajat magam, mert kevés a becsületes szerelő.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 171000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Alhambra 2001 Pdtdi | Következő autója? | Bármelyik jó. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |