Lassú, de családbarát
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem. Még 17 colos gyári felniket és DUNLOP SP SPORT gumikat is kapott ajándékba! :)
Egyébként mindig megbízható volt. Kényelmes; és a lényeg: az óriási csomagtartó. 2 kisgyerekkel 1 hét Balaton meg se kottyan neki. Vagy akár a fél IKEA-t is haza lehet vele vinni!
Classic felszereltségű volt, tehát a lényegesebb dolgok benne voltak: AC, elektromos tükör és villanyablak, 4 légzsák, ABS, extraként egy kipörgésgátló és gyári riasztó.
A Classic felszereltség hátránya volt viszont, hogy belül semmi díszítés, totál minimál rémséges feketeség mindenütt. Még a dekorcsík is fekete volt! ÁÁÁÁ! Mintha az egész műszerfal egy fröcssöntött nagy darab műanyag lett volna.
Kívülről a ködlámpa és az oldalvédő dekorcsík van lespórolva. Utóbbit pótoltuk, hiszen anélkül szörnyen néz ki, ugyanis a helye
megvan az ajtókon, csak éppen nincs odaragasztva semmi. Mintha lelopták volna. Ennyire azért nem kellett volna spórolni...
Sajnos hátsó ablaktörlő ezen az autón még nem volt, ez néha hiányzott.
Bár úgy tudom az új Classic-okat már hátsó ablaktörlővel szállítják.
A futómű nagyon rendben van és ami külön jó városban: az autó
alja nagyon jól le van burkolva, így hatásos védelmet nyújt a padkák ellen.
És hát az 1.4-es motor 75 LE-vel: 1 emberrel, semmi csomaggal, légkondi nélkül OK, erőlködés nélkül tartható a forgalom ritmusa.
Sok emberrel és csomaggal már erőlködik szegény.
A légkondit csak autópályán ajánlom, egyébként megöli az autót.
Vezettem 140 lovas DSG váltós Octavia II-t is, azt mindenkinek tudom ajánlani 17-99 éves korig.
Ezt a változatot, ezzel a motorral pedig családosoknak és egyedülálló üzletembereknek, akik nem akarnak vagyonokat költeni egy reprezentatív autóra.
Hibalista
- Eladás előtt, úgy 70000 km környékén a légkondi ventilátora hibát jelzett vissza. A légkondi működött ugyan, de ha bekapcsoltam a hibajelző kivillant a műszerfalon.
- Gondolom előbb-utóbb ventilátor csere lett volna, de ez már nem az én bajom lesz...
- Más baj nem volt vele.
Ide hordtam szervizbe
Maszek VW konszern szaki.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda Fabia I | Következő autója? | Passat 1.6 Comfortline |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
