A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Kodiaq (2016)

Kodiaq Style 2,0 DSG 150 LE, 4x4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kodiaq pajtás

Szöveges ítélet

Kényelmes, jól átlátható utazóautó. A második sor középső ülése és a harmadik sor ülései leginkább gyereknek valók. DSG okos, jól harmonizál a motorral. Fogyasztása elfogadható, csökken, 3.000 km van még csak benne.
Szóval: tágas, kényelmes utazóautó. Nagyjából belaktuk már, tablettartók a fejtámlákon, szemetesek az ajtókban, 220V csatlakozó hátul, elválasztóháló az ülések mögött, hálórendszer a csomagtérben - lassan minden a helyére kerül. A fedélzeti Wifit beüzemelni a SIM-modulról kínlódás volt, sajna a szervízben sem tudtak segíteni, magamnak kellett kiokoskodni. A váltófülek a kormányon épp jó helyen vannak bár csak ritkán kellenek, leginkább motorféket kiprovokálni csak. Táblafelismerő jó, a szabványos táblákat kiegészítő táblástól is felismeri, az út fölötti világítókat is. A fél méterre a föld fölött kihelyezett sárga hátterűt már nem :-) persze azt sem érti, ha nincs feloldótábla - de segítségnek jó és ennyi a dolga. A navi adatbázisa elavult kissé, min. 1,5 év késésben van, de nincs hozzá újabb térkép. A Google Earth jó dolog városban, sajnos a Street view kikerült belőle, pedig az még jobb lett volna valami igazán nagy városban. A tolatókamera felbontása király, nem VGA mint egy másik autómé volt. És még le is mossa magát! Na majd télen kiderül. Az alsó kesztyűtartó és a kartámasz alatti rakodóhely lehetne öblösebb is. Az ülések hátoldalán a műbőr nem annyira jön be, az olcsó ajtóborítások sem, talán cserébe könnyebben tisztítható a PVC mint a textil. A kardánalagút borítása jó ötlet, vicces hogy a Prielle Kornélia utcában képesek voltak fordítva berakni az autóba (elejét hátra). A mindenféle elsősegélydoboznak, elválasztóhálónak és egyéb kütyünek mindnek találtam helyet a csomagtérpadló alatt - cserébe jó magasan van a csomagtér. Még a tűzoltókészülék rögzítését kell megoldanom az utasülés alatt. Memóriás el. utasülés helyett jobb lett volna a lehajtható háttámla és a rakodófiók az ülés alatt. Pár apróságon látszik a távolságtartás a VW-hez, mint a már említett műbőrök, a tetőkárpit élének eldolgozatlansága stb. Pár hiba: az ACC kétszer is majdnem koccanást okozott, mindkétszer ugyanaz a szitu, városi tempó, az előttem haladó lekanyarodik viszont azonnal besorol a helyére elém valaki más, lassabban haladó - na ezt nem ismerte fel az ACC és rágyorsított. Elsőre para és káromkodás, másodszorra már nem lepett meg. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kézikönyvben le van írva, hogy ezt a helyzetet nem ismeri fel - azaz NEM hiba. Dugóban viszont jól araszol - furcsa, hogy annyira degradálódik a szerepem, hogy felügyeljem a gépet... ACC normál üzemmódban kissé komótosan gyorsít, a Sport jobban passzol a valós forgalomhoz. Ja, talán az ACC az ami eszi a fékbetétet? De már 1.000 km után is fékporos a felni. A többek által említett Front Assist nálam még nem nyafogott, csak nagyon szűk helyeken a parkradar. Első fejtámla nyakán a kárpithoz záró műa. gyűrű szétesett, össze kellett csak pattintani, de nem szép ennyiért. Első ajtókárpitok nem valami stabilak, kicsit nyikorog melegben és behúzáskor. Skoda connect és társai jól működnek, kihangosító problémamentes, jól hallható. Váltás telefon(ok) és/vagy SIM közt egyszerű, hasznáéható. Canton jól szól. KESSY kulcsát leárnyékolja a kedvenc fém kulcstartóm - de erről nem az autó tehet. A telefonról vagy távirányítóról vezérelhető szellőzés/állófűtés király! Panorámatető a VW-csoportos standard, jó. Kormánykerék jöhetne még kicsit közelebb a vezetőhöz, még 1-2 cm állítási lehetőség jól jönne nekem. Fűthető szélvédőben hogy nem kell látnom a fűtőszálat az nagy királyság, az OBU (autópályás "kütyü") meg pont ugyanúgy nem működik alatta, ki kell dugni az ablakon :-) A 9,2" kijelző szép, de a tekerős hangerőszabályozó hiányzik néha. A kocsin belüli hangosítás (vagy mi magyarul a ICC) jó dolog, sokan furcsa zajokról számolnak be főleg nagyobb erősítésnél - nekem nem tűnt fel. Hangvezérlést még nem próbáltam, de az eddigi VW-s autókban jól működött, kivéve ha magyar neveket akartam felhívni a telefonon, szóval most sem fogom használni, nem ezen fogok nyelvet gyakorolni. Szemüvegtartó hiányzik, anno tuti volt a tetőkapaszkodó helyére szerelhető, az milyen jó lenne most is! Most tokba kell tenni és az ajtózsebbe vagy a felső kesztyűtartóba... A fényszóróautomatika is jól teszi a dolgát, alagútban hamar kapcsol fel, szembejövőre hamar kapcsol vissza tompítottra és jól váltogatja a fényeket. 4 ülésfűtés és kormányfűtés még nem lett tesztelve :) A Pirelli Scorpion Verde csak szigorúan közútra való, de ott csendes és vízen is jól tapad. Szélzaj a tükör környékéről jön csak továbbra is, magasabb tempóknál csak. 3 elsötétedő tükör=királyság, érzékeny a szemem. Ablaktörlő utántörlés funkciója hiányzik, be kell kapcsoltatnom. Esőzárás is hiányzik, de állítólag nincs is... USB csak kicsi lehet, különben letöröd, ahhoz meg, hogy telefont töltsek róla 2x90°-ban hajlított USB A - USB C kábel kéne 20 cm hosszú amit nem találok... Ajtó-élvédő jó, de nehezen csukható az ajtó tőle.

Összességében közelít a perverz imádathoz az értékelésem - ár-érték arányban szerintem a legjobb a piacon! Érdemes kivárni!

UPDATE 60.000 kilométer után:

Átlag 6,7 l/100 km. ENNYI.
Minden úgy működik ahogy kell, kényelmes, család szereti... 6-7 fővel is OK 50 km-ig, gyerekekkel hosszabb útra is vállalható. A Google-alapú térkép és navi ha van internet a kocsiban akkor tuti, teljesen fölösleges a telefon tükrözése. Zenének sem kell, 2 db SD-kártya, 2 db USB csati, 10GB tárhely a vinyón és BT-on is csatlakozhat 2-3 telefon leakadás nélkül - szóval nem gondolom, hogy hiányzik a tükrözés. (Mondjuk az, hogy ezt nem támogatják kis hazánkban ezt nem értem, de az APKMirror-on ott van hozzá minden...)
Az SMS felolvasás jó volt Androiddal, sajna az IOS nem engedi, de ez nem az autó baja, jó magyar kiejtéssel kommunikált. A korábban hiányolt tekerőgombos hangerőszabályzó hiányát a fejegységen megszoktam, a multikormányon megvan a funkció, átszoktam arra. A DSG bedermedt olajjal nem finom az első váltásokkor, utána már OK. Jobban van hangolva mint a 190 lovas változatnál, aki ilyet akar az azzal a motorral próbálja ki, amivel venni akarja, nagy a különbség.
Jók a segédek, fényszóró-asszisztens, ACC stb. Állófűtés, szélvédőfűtés, tükörfűtés, fűtött ablakmosófúvóka, ülésfűtés hátul is - mind nagyszerű dolog télen, ez a harmadik telem az autóval és egyszer kapartam jeget, mert nem kapcsolt be a fűtés a telefonról indítva. Talán ez az egy baj van, a telefonról vezérlés idén télen megbolondult és november-december folyamán ca. az esetek 90%-ában NEM működött. (Egész Európában és az összes Volkswagen konszernes autónál nem működött jól.) Szoftverfrissítés és 2 hónap eltelte után most már 90%-ban működik a rendszer, de néha még mindig nem. Gáz, mert egy rakás pénzért megveszed az állófűtést, előfizetsz évi 28e Ft-ért (korábban 40e Ft volt!) a szolgáltatásra, majd nem működik...
De nem tudok más kivetnivalót az autón, egyszerűen jó, kényelmes, teszi a dolgát. Biztonságérzetben, kényelmesen, hidegben melegen, melegben hidegen, olcsó fenntartással, megbízhatóan elvitt mindig, mindenhová. Szép a világos bézs belső, príma a napfénytető, árnyékolórolók az oldalablakon,csomagtér-rolónak és elválasztóhálónak van helye a padló alatt ha nem kell, szemetesek az ajtókban... TUTI! Ennyi idő után is jólesik ránézni minden nap. Ajánlom!

Hibalista

- App-ról vezérelhető állófűtés

Ide hordtam szervizbe

Porsche Győr

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? S-Max Következő autója? Kodiaq? O4 kombi? Passat kombi?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Kodiaq 2016

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)