A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Arona (2017)

Arona 1,0 TSI Reference 95LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis-Nagy fürge cukiság

Szöveges ítélet

Nagyon kellett már egy új autó, mert az előzőnek már voltak gondjai. A keret maximum 4,5 millió forint volt. Kia stonic volt a másik befutó sok kis autó közül. Végül az arona nyert nálunk. Valahogy a formája, a beltere jobban meggyőzött, a kia meg a 7 év garanciával kecsegtetett. Nehéz volt a döntés de nekem az is jobban bejön, hogy magasabban ülök az autóban. A Reference alapfelszereltség, de nekem minden extra meg van benne ami kellhet. Hiányzik egy két króm díszítés belül elég szürke, de nem lét szükség. A Reference felszereltségben is van elől hátul elektromos ablak, manuális klíma, távirányítós központi zár, front assist, fedélzeti számítógép, bloototh gyári rádió (igaz csak 4 hangszóróval és csak elől), ajándékba kapnak a raktáron lévő Reference aronák könnyűfemfelnit, tolató radart, ülés fűtést (a mai napig is), így hát ezek is benne vannak. És még csomó más extra amik alapból az én igényeim et kielegítik, nem éreztem reálisnak a style felszereltség majdnem egymillió forintos felárát, meg hát ez volt a keret.
A motortól én egy kicsit sem tartottam, olvastam tesztet, a 95 lóerős 1,0 ásról. Az előző 1,4 szívó 80 lóerős Octaviahoz képest nagyon fürge. Nyilván aki 2,0 és szívó hoz van szokva annak nem lesz fürge. Én 14 évig hajtottam az Octaviát, ahhoz képest teljesen más, sokkal jobban megy. Leginkább egy 1,6-os szívó motorhoz lehetne hasonlítani de nyomatékban annál is jobb. Autópályán érezni egyedül 120 felett, hogy elfogy az ereje, lassaban gyorsul, de nem szoktam vele gyorsulgatni, kevésbé veszélyes előzésekhez elég. A motor élet tartalmától nem félek, szerintem tudják mit gyártanak, idővel el dől. Sokat használom eddig semmi baja. Autópályán kényelmesen lehet tartani a 130-140 utazó tempót, többel nem is szoktam. 130-140nél a fogyasztás klímával kb 6,5-7 liter szerintem ez teljesen reális adat. A legjobb fogyasztást országúton lehet ki hozni 90-100 nál klímával is 5 liter körüli volt a fogyasztás. Városban start stop al klíma nélkül 5,5-6 liter körül van az autó szerint klíma meg dobja kb fél literrel.
Bátran ajánlom mindenkinek, belül tágas, hátul a lábtér nagyon tágas a méretéhez képest, ahogy a fejtér is.
Nekem nagyon tetszik úgy tervezem, hogy kb 10 évig lesz használatban addigra olyan 250 ezer km lesz benne. Reméljük minden rendben lesz vele, ahogy eddig is.

Hibalista

- Nem romlott el rajta eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Márka szervíz Porsche M5

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 1,4 80 le Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Arona 2017 (2017)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)