A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 1,8 t Vector + SRB Stage 1. 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Száguldó páncélszekrény

Szöveges ítélet

A második 93 Saab van most alattam. A korábbi széria lényegesen kiforrottabb modell volt, gyakorlatilag semmi nem romlott el rajta, a 2003-as modellévű sportszedánról ezzel szemben ez nem mondható el.
(azt még a Polar sem rejtette véka alá, hogy a 2002-2004-es modellévekből származó autók nem a legsikerültebb darabok)
Lássuk előbb a pozitívumokat: a szerelőmet idézve valóságos száguldó páncélszekrény, úgy menne át egy Volvon, mint kés a vajon. Ez az autó kétségkívül a biztonságról szól.
A 93-as formája (számomra legalábbis )gyönyörű, az ülése rendkívül kényelmes, nagyon dinamikus a motor, különösen azóta, hogy 150 lóerőből 205 lett egy mindössze egyes fokozatú chiptuningnak köszönhetően. 170 -nél még elég szép tartalék van a motorban egészen 220-ig. Nagyon jó vezetni az autót, különösen autópályán, ahol különösen a BMW-s f....fejeket nagy élmény alázni.A motor nagyon csndes, álló helyzetben néha a műszerfalon nézem meg, hogy jár-e a motor....
Az autó egyébként eléggé kiszámíthatatlan, és a hibák mintha valahogy szakaszosan jelentkeznének. 20 ezer kilométerenként semmi, azután egyszerre három dolog is tropára megy. Nem tudom elfogadni, hogy egy 10 millás kocsiban 80 ezer kilométer után korrodálódjon az ablaktörlő motornak a nem t´om mije, és ez ráadásul típushiba legyen.
Bár külsőleg tényleg szép lett, az előző szériához képest a 93-as sportszedán belseje lett az igazi áldozata a GM uralomnak. Az előző 93-as igazi luxusfeelinget adott, minden a lehető legjobb minőségű anyagból, svéd manufaktúra. A skandináv design maradt, de az anyagok nagyon silányultak: hihetetlen gagyi a műszerfal borítása, a váltó bőrköpenye, a bőrülések anyaga is rosszabb minőségű lett.
A hajamat tépem, ha előjönnek ezek a hibák, de az azok közötti időszakban nagyon nagy a szerelem. Ha a gyár állítása szerint 2005-től valóban lényegesen javítottak a megbízhatóságon, bár megcsalt néhányszor a "dög", de a következő is SAAB lesz.

Hibalista

- ajtómotor, ablaktörlő motor, kormányoszlop, lengőkar idő előtt elkopott, kilincsek festése megfakult, kézifék

Ide hordtam szervizbe

Rácz Mobil

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Polar Mobil

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Saab 93 Következő autója? Saab vagy Volvo vagy Lexus
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s