A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Twingo (2014)

Twingo N 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feleségem imádja

Szöveges ítélet

A feleségem bejelentette, hogy túl nagy neki az Opel Astra karaván, egy „cuki” kis kocsit akar munkába járáshoz. Interneten keresgéltünk, és ráakadtunk a két és fél éves TWINGO-ra, amit egy magánszemély hozott be Svájcból, mindössze 15.000 km.-t futott. Telitalálat volt, a feleségem imádja.
Ami jó benne: elől tágas hely van fejnek is, lábnak is. A kezelő szervek ergonomikus elhelyezésűek, kézre állnak. A motor – 1150 cm3 – városban jól gyorsít, az úttartás, a kanyarodás kifogástalan. A hétliteres fogyasztás tisztán városban elfogadható, tekintve, hogy munkába járáshoz jellemzően csúcsforgalomban hajtjuk. Autópályán csak kétszer járt. A műszerezettsége szolid – Km óra, idő, benzinszint, illetve ha be van kapcsolva, akkor a világítás, tompított, reflektor visszajelző ég, a hibajelzések közül eddig csak a „kézifék behúzva” piktogram égett. A rádió jó, okos telefont ki lehet hangosítani vezeték nélkül is. A fedélzeti számgép sokat tud, le lehet kérdezni a fogyasztást, az esedékes szerviz idejét, stb. A hátsó két ülés sokféleképpen állítható, ha mindkét ülést előre hajtogatjuk, nagyon nagy csomagteret kapunk. Kicsi kocsi lévén könnyen lehet parkolni vele.
Ami nem annyira jó: Nekem az első üléspárna rövid. A háttámlát nem a lumbágó nevű népbetegségben szenvedőknek találták ki. Hiányzik a mennyezeti kapaszkodó, a két ülés közé még utólag sem lehet könyöktámaszt beépíteni. Nekem hiányzik a motor fordulatszámot mutató műszer. A TWINGO amilyen otthonos a városban, annyira idegen az országúton. 120 km/ó sebességnél már olyan erős a szélzaj, hogy nincs kedvünk gyorsabban menni. Az emelkedőktől megijed, vissza kell kapcsolni. Az ajtó becsukásakor majdnem olyan pléh hangot ad, mint egy öreg Wartburg. A kürtöt a bal bajuszkapcsoló benyomásával lehet működtetni – itt volt a Trabanton is -, ha másik kocsiból ülök át, zavarba jövök.
Fenti hibák ellenére nem bántuk meg a vételt, városi futkosós, munkába járó kocsinak igen bevált. 6.000 km alatt semmi sem romlott el rajta.
A tapasztalatok megosztását később folytatni tervezem.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Nem látta szerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Twingo 2014 (2014)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)