Pozitív csalódás
Szöveges ítélet
Pozitív csalódás volt ez az autó, nem erre számítottam. Az előző két széria rossz visszhangja után kellett némi bátorság megvenni, de nem bántam meg. Az autó napi használatban van, most 270e km-nél áll az óra. Megy rendesen, kaszni, fényezés rendben, beltér szép és tartós. Csomagtér bőséges.
Szinte minden alkatrész még az eredeti, meglepően jó minőségű és tartós a futómű. Oljat és szűrőt 10ekm ként cserélek, a többit előírás szerint. Az eredeti kopóalkatrészek drágák, de ezen nem szabad spórolni.
Említésre méltó a 2.0 DCI turbodizel motor tartósága, láncos a vezérlés, turbó olajzás/hűtés külön szivattyúval álló motornál, olajhűtő stb. ilyesmit manapság nem kapsz meg olcsó autóban.
Automata váltó miatt kényelmes vezetni. Fogyasztás 6,5-9 l/100km, vezetési stílus függő. Az ülések kényelmesek, megfelelően tartanak, hosszabb távon sem kényelmetlen. A rádió és a hangzás átlagos,de a tom-tom navigáció kb. semmit sem ér, kezelhetetlen. A multimédia rendszer okos dolog, szeretem.
Még használom néhány évig.
Hibalista
- Semmilyen komolyabb meghibásodés nem volt. Egyszer elromlott az üzemanyagtank szellőző szelepe, a csomagtér gázrugót és két xenon izzót kellett cserélni. Utóbbi ultra szívás.
Ide hordtam szervizbe
Van a családban egy független autószervíz, ezért ide hordtam :)Szerintem ezt jól tettem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio 1.2 RN | Következő autója? | 911 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
