A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Koleos (2008)

Koleos dCi Privilege 4x4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

K. úr tehene

Szöveges ítélet

Két gyerek miatt kellett, sajnos az élményautóm bánta.

A 170 LE verziónk van, pályán 160 km/h -nál még nem fogy el, ez nagyon kellemes. De nem érdemes nagyon gyorsan menni vele, mert a fogyasztás a kockaforma miatt nő, vagyis nem sokkal eszik kevesebbet pályán. Pályán tökéletesen el lehet menekülni a hülyéktől. Ha nagy szél van, akkor nagyobb sebesség esetén sípolhat a menetszél, de ezt eddig csak kétszer tapasztaltam.

Fékek megfelelőek, a fékrásegítőhöz is volt szerencsém, elég szépen megállt.Kíváncsi lennék pályán bírná-e vagy elmelegszik.

Én tolom neki, feleségem nem, így jön ki 8,4 -re a fogyasztás. Mikor csak asszony használta 7,9 liter is volt. A dízelség és a turbó miatt nagyon kellemesen fickós, vagyis nem veszett el teljesen az élmény. Emiatt nagyon kedvelem, a dCi motor szerintem zseniális.

Nagyon jó, hogy nagy, a lekerekítések miatt viszont nem gengszterautó. Nem jönnek ki elém, amit korábban nagyon utáltam. Az is jó, hogy jól előre lehet látni a többi kocsi felett. A magas felépítés (és megfelelő gumi) esetén tökéletesen ki lehet menekülni a dugókból, nem gond egy kicsit magasabb járdasziget sem. Olyan helyen lakunk, ahol csak a többi utca rendberakása után takarítják a havat, korábban volt, hogy nem tudtam kiállni, most simán megoldom. Sőt, a nagy havazásban is tökéletes volt, mintha mi sem történt volna. Viszont érdemes téligumiból a rendes terep verziót venni.

Elől nagyon kényelmes, a gyereknek is hátul, de a mérete ellenére nem olyan sok hátul a lábtér. A csomagtartó megfelelő méretű, csak a lekerekítés nem jó, de túlélhető. Kétfelé nyílik az 5. ajtó, ami hol előny, hol hátrány. Jó, hogy rá lehet ülni (max 100 kg), s pl. cipőt cserélni, viszont nyitott alsó szárnnyal már nem lehet hátra pakolni.

Múltkor mögém állt egy pici autó, nem hallottam a radart, mert üvöltött a hifi (ami pöpec), jól meg is toltam, nem tudták kinyitni az ajtaját, 150 eFt-s kár lett benne. A kocsinkon meg nem volt nyoma, csak a műanyagon egy horzsolás.

Az üvegtető miatt nyáron megáll hátul a levegő, vagyis fóliázni kell.

Az anyagok megfelelőek, a bőr lehetne egy picit vastagabb, a rekeszek jó, a hűtött kesztyűtartó is tökéletes, több szivargyújtó is van, vagyis tölthet a mobil, miközben megy a fejtámla mozi a kölköknek.

A hátsó ülések síkba dőlnek le, így simán két ember elalszik benne, s a matrac is befér, mert nagy a csomagtartó.

Terepen egész jó, földeken át kerülhető a karambol, de offrode -ra nem merném vinni. A lejtmenet funkció vicces, tényleg lehoz biztonságosan a hegyről, csak merj az elején gázt adni. Ez a funkció tökéletes még nagy parkolókban, 7 km/h -val viszi körbe a kocsit, amitől gyerekek bealszanak, apa meg tud Internetezni a mobiljával addig is.

Fostam, hogy japán után francia, de végül is nem is teljesen francia, a francia motor meg szuper. Annyira megszerettem, hogy szerintem a következő is egy ilyen sportosabb bohócterepjáró lesz.

Hibalista

- Semmi. - A bal oldali tükör pályán, ha nagyobb szél is van egy kicsit beremeg. - Az olajszint mérő pálca eltört. - A kormány szervó nyöszörög indulás után, szerviz szerint nincs vele gond. - Hátsó ablakot kinyomta egy csomag, egy becsapás után. Ennyit a lekerekített SUV formáról.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz. Nem tetszett, hogy 30 ezrenként kell olajat cserélni, sem az, hogy a hozzávaló Elf olaj a márkaszervizben 60 eFt. Az sem tetszett, hogy egy átvizsgálás 80 eFt, s ezért max a szűrőket cserélték ki. A bal tükröt nem tudták szerelni, cserélni kellett volna, de szerintük az nem garanciális. Így maradt az eredeti. Egyelőre nem zavaró a remegése.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Maszek, korábban a pályán is használt Hondámat szerelte.A garancia lejárta után áttértem, most 10 ezrenként van benne ÖMV olaj, s pontosan látom, hogy mi a gond vele. Egyelőre semmi.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Prelude 2.2 vtec vti 4ws Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Koleos 2008 (2008)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)