A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a [email protected] címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Express, Rapid (1985-1998)

Express, Rapid 1.9 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Renault Sport

Szöveges ítélet

70.000 km és négy év használat után nyilváníom ki véleményem e remek autóról. Törésmentes, mégis mardossa a korrózió.
Nulla fok alatt problémás a hidegindítás, meg kell várni, míg magához tér minden henger. Nincs pénz új izzitógyertyákra,.. se fékerőelosztóra, se 4 db. lengéscsillapítóra, se kézifékutánállításra, se normális gumikra, se gömbfejekre, se szilentekre, se az előírt olajcsere periódusok betartására, se főtengelyszimeringre, de még normális üzemanyagra sem!
Így veszélyes közlekedni.
Mégis remek autó, páratlanul nyeli a kilométereket. 5 literes Bp-i fogyasztás mellett gond nélkül felveszi a versenyt, a felgyorsult forgalommal. Valóban versenyképes, csak tudni kell kihasználni a motor és váltó által biztosított energiát.
A technikai hiányosságokat vezetési és helyismereti tudással pótoljuk! :)
A legfontosabb dolog, amit tudni kell: az autót menet közben úgy használjuk, mint egy benzinest és néha rallycross versenyen érzi magát!!!
Ki merem jelenteni, hogy páratlan autó a kategóriájában. Hogy miért? Mert a mindennapos extrém terhelést állja!!!
Ez a Renault dízelmotor kenterbe veri a Peugeot dízelmotorját.
Sebességváltója fantasztikusan gyorsan kapcsolható, pedig a rudazata már heggesztve van. Nagytudású lakatos kettévágta flex-szel, mikor a kipufogót javította, kullisza pedig lóg, mint a betyár f*sza.
Ahogy látom, miénk a leggyorsabb Expressz a fővárosban. Többieket látva, szomorú vagyok, mert eléggé vánszorgósak és az autósok egy ócska fostaligának ítélik meg.

Hibalista

- Generátorcsapágy, fékerőelosztó, gyújtáskapcsoló, hátsóajtó zárja, torziósrugó gyengült, beázás, vez.szijszakadás emberi trehányság miatt, lerohadó középdob-nyak.

Ide hordtam szervizbe

Holleymotor, legjobb francia szerelő!!! Amikor elszállt a vezérlés, 100%-osan rendberakta.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Scudo 1.6i Következő autója? Kenguru ugyanezen diesel motorral
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Express, Rapid 1985

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)