A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 4 (1962-1993)

4 1123, 845 cm3, négy henger 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tötyi

Szöveges ítélet

Csudajárgány. Egyéniség. Tökéletes mini egyter?, csak kicsit fapados, de van benne f?tés - a kacsában nincs. Az összehajtogatott babakocsi belefér - a swiftbe pl. nem.
Lehajtott hátsó üléssel belefér egy feln?tt bicikli!! 5 év alatt soha nem hagyott cserben, mindenhová eljutottam vele. Igaz kicsit lassan, zajosan, de 80-nal akár a világ végéig is elment volna. El?zni csak lendületb?l, akár 110-ig is mertem néha húzni, de mindíg hamar megsajnáltam. A fékekr?l jobb nem beszélni, lassítani lehetett vele, megcsúszni csak tükörjégen. (elöl-hátul dobfékek). Apró lányaim is imádták, mert hátul magasabban volt a pad mint elöl, így csodás kilátásuk volt. Ennek ellenére - magasságilag - egy feln?tt is elfért hátul.
A rugózás csodás - guruló hintaszék - de még nem láttak ilyen autót felborulni. Viszonylag nagy hasmagasságával - a franciák nevezték "kapáló" járgánynak is - bármilyen hepehupás és meredek (inkább csak lejt?s) úton, lassan de minden gond nélkül elmegy. A család kedvence volt, majdnem megsiratták amikor eladtuk. Annyi pénzb?l (150.000, 1999 évben), összességében ennyire jól használható autót, ráadásul egyéniséggel - nem tudok mást elképzelni.
Ui.: Ismerek egy embert, két autója van: egy 7-es BMW, és mellé vett egy "bakancsot". Ráköltött ugyan sok százezer forintot, de a kett?t felváltva használja. Ha egyszer csak tizedannyi pénzem lesz mint neki, biztos, hogy követni fogom a példáját.

Hibalista

- Nem id?rendben, csak ahogy eszembe jut: 1. Motorcsere - a szerel? által csak labirint-tömítésnek nevezett szimmeringpótló megoldás elkezdte ereszteni az olajat - nem volt birtokunkban javítási mód, bontóból 120 km-r?l ideszállítva, beszerelve volt 40.000 Ft. Az el?z? autódoki szerint lehetett volna javítani, ha ennyib?l megoldotta volna, akkor tévedtünk.
- 2. Örök harc a karosszériát zabáló rozsdával - egyszeri teljes újrafestés, kétévenként foltozás alulról - 120.000
- 3. Szélvéd? csere 11.000 Ft - egy nap alatt megkaptam az üveget, vidéken.
- 4. sok-sok apró alaktrész, 1-5 ezer forintosak, (feszültségszabályozó, benzinsz?r?, fékbetétek, szélvéd?mosó pedálos pumpa...), de egyik sem okozott teljes m?ködésképtelenséget - soha nem hagyott cserben.
- Egyszer kellett miatta bosszankodni, de akkor el sem indult - a házunk el?l, a benzinsz?r? eltöm?dése miatt.

Ide hordtam szervizbe

Azért a végére azt kérte, hogy ne adjam tovább a nevét, mint R4 specialista.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 156000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel astra F caravan 16-16v
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 4 1962

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)