A tötyi
Szöveges ítélet
Csudajárgány. Egyéniség. Tökéletes mini egyter?, csak kicsit fapados, de van benne f?tés - a kacsában nincs. Az összehajtogatott babakocsi belefér - a swiftbe pl. nem.
Lehajtott hátsó üléssel belefér egy feln?tt bicikli!! 5 év alatt soha nem hagyott cserben, mindenhová eljutottam vele. Igaz kicsit lassan, zajosan, de 80-nal akár a világ végéig is elment volna. El?zni csak lendületb?l, akár 110-ig is mertem néha húzni, de mindíg hamar megsajnáltam. A fékekr?l jobb nem beszélni, lassítani lehetett vele, megcsúszni csak tükörjégen. (elöl-hátul dobfékek). Apró lányaim is imádták, mert hátul magasabban volt a pad mint elöl, így csodás kilátásuk volt. Ennek ellenére - magasságilag - egy feln?tt is elfért hátul.
A rugózás csodás - guruló hintaszék - de még nem láttak ilyen autót felborulni. Viszonylag nagy hasmagasságával - a franciák nevezték "kapáló" járgánynak is - bármilyen hepehupás és meredek (inkább csak lejt?s) úton, lassan de minden gond nélkül elmegy. A család kedvence volt, majdnem megsiratták amikor eladtuk. Annyi pénzb?l (150.000, 1999 évben), összességében ennyire jól használható autót, ráadásul egyéniséggel - nem tudok mást elképzelni.
Ui.: Ismerek egy embert, két autója van: egy 7-es BMW, és mellé vett egy "bakancsot". Ráköltött ugyan sok százezer forintot, de a kett?t felváltva használja. Ha egyszer csak tizedannyi pénzem lesz mint neki, biztos, hogy követni fogom a példáját.
Hibalista
- Nem id?rendben, csak ahogy eszembe jut: 1. Motorcsere - a szerel? által csak labirint-tömítésnek nevezett szimmeringpótló megoldás elkezdte ereszteni az olajat - nem volt birtokunkban javítási mód, bontóból 120 km-r?l ideszállítva, beszerelve volt 40.000 Ft. Az el?z? autódoki szerint lehetett volna javítani, ha ennyib?l megoldotta volna, akkor tévedtünk.
- 2. Örök harc a karosszériát zabáló rozsdával - egyszeri teljes újrafestés, kétévenként foltozás alulról - 120.000
- 3. Szélvéd? csere 11.000 Ft - egy nap alatt megkaptam az üveget, vidéken.
- 4. sok-sok apró alaktrész, 1-5 ezer forintosak, (feszültségszabályozó, benzinsz?r?, fékbetétek, szélvéd?mosó pedálos pumpa...), de egyik sem okozott teljes m?ködésképtelenséget - soha nem hagyott cserben.
- Egyszer kellett miatta bosszankodni, de akkor el sem indult - a házunk el?l, a benzinsz?r? eltöm?dése miatt.
Ide hordtam szervizbe
Azért a végére azt kérte, hogy ne adjam tovább a nevét, mint R4 specialista.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 156000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel astra F caravan 16-16v |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
