A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,6 Hdi, 75 Le, Totem 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Károly - parktikus, de lütyő családi komornyik

Szöveges ítélet

Károly komoly pedigrével érkezett. Ajánlását az előző 406-osunk tette, talán hiba volt rá hallgatni, mert a közelébe sem jön, bár igazán valamiért nem bánom még most sem, más talán már felgyújtotta volna.
Szóval a pedigré:
Első, magyar tulaj, szervizkönyv, törés-mentesenek mondott, körbemértem és tényleg az, 58 ezer Km-rel, gondoltam így 10 évre le van a kocsival a gond. Hát nem lett :P
60 ezer körül - Anyát nem sokkal ezután ott hagyta sebességben az egyik utcában – váltórudazat, vmi műanyag gömbcsuklóval hogy tutira beszarjon néha. Nyeltem egyet, gyí tovább.

63ezer táján – Anya szólt, hogy kopog és erőtlen, egy henger nem megy, szeleprugó feltehetően anyaghibás volt, eltört. Szerencsére nem kócolta össze a dugó-henger kapcsolatát, így és rokoni munkadíjjal 70 körül megúsztuk új rugóval szelepvezetővel és hengerfej le-fel + gépmunkával.
Jelzem, hogy itt erősen gyanakodni kezdtem, hogy minden jel ellenére átvertek az eladásnál, de a unokatesóm megnyugtatott, hogy ebben nagyságrendileg tényleg ennyi Km van, minden gyári rajta, sosem volt bontva, bárhova nyúl újszerű stb.

Most 81 ezernél tartunk 4 és fél év alatt, mert időközben sokszor volt cégautónk, amikor csak második autóként üzemelt Károly. Most már tűrhetetlen méretű olajtócsákat produkál, olajszivattyú és olajszűrő tömítés lesz, meg 1,5 nap az aknában, amire sem én, sem az unokatesóm nem érünk rá  Szóval megint elgondolkodtam egy benzines FRV-n, még ha idősebb és drágább is, az legalább 6 személyes.

Előnyök: Belül hatalmas, kívül akkora, mint egy Golf! Magasan ülsz, jól látsz, könnyű ki-be szállni, gyerekeknek tolóajtó, szóval igazi női/nyugdíjas-unokázós autó . 2 felnőtt és 2db 20as gyerekbringa is belemegy, de a legjobb, mikor 3 bringa és ~500 liter csomag kerül bele 4 fővel, tehát egy ülés ledöntve. Az egyetlen autó, amibe kompletten befér az XL-es 29-es montim 
Igénytelen módon tűri a gyerekek merényleteit, bár a szervizről mondhatnám, hogy nincs igénye. Igazán 5 személyes, Anya gyakran a két gyerek közé ül hosszú úton könnyedén, vagy egyet ledöntünk a biciklik beparkolásához.

Hátrányok: -0,0 presztízs, az úton akadálynak néznek, mert nem látnak ki mögüled, ha nagyobb tempót diktálsz, akkor viszont megrettennek és menekülnek a többiek, talán a magassága miatt. Frankón igénytelen műanyagok, majdnem fekvő kormány, rövid ülések hosszútávon gyilkosak, de akkor felállhatsz nyújtózni, mert elférsz !!!
Elég borulékony, billegős, mert magas, de nem versenyautónak vettük, arra mást tartunk.
Recseg ropog mindenhol, majd megszokod, ez végül is egy kisáru-szállító, így kell felfogni.
Sokminden beszarik rajta, de legalább olcsók a „satöbbi” alkatrészek hozzá.

Egy szóval tudom, hogy meg kéne tartani, mert hallatlanul praktikus, ennek a darabnak soká lesz csak dízelparája, de valahogy ezt meguntam, valaki mocskosul jól fog vele járni, 8 éves autóban 81ezer Km, hehh...

Hibalista

- Váltórudazat - 30ezrenként, legutóbb 60 körül, 8eFt - Szeleprugó törés - 60ezer körül, vmi 2eFt + 60eFt egyéb költség - olajszivattyú és szűrőház tömítés + - 81ezernél, ezek sem lesznek drágák, csak mire a vezérlést lebontjuk... :( - A szeleprugón kívül mindegyik típushiba állítólag - no comment.

Ide hordtam szervizbe

Unokatesó, olcsó, jó és megbízom benne.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 406 Következő autója? FRV
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)